    From: "Agent" <w...@o...ue>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Poślizg w czasie podjazdu pod wzniesienie
    Date: Sun, 17 Oct 2010 17:49:02 +0200

    Użytkownik ""Paweł M."" <w...@p...zamien> napisał w wiadomości
    news:i9edpd$fa0$1@inews.gazeta.pl...

    > To mnie przekonuje i to sobie potrafię wyobrazić - samochód ustawiamy
    > lekko bokiem (skręcenie kierownicy), nagle robimy poślizg (hamulce),
    > środek ciężkości samochodu znajdujący się bliżej jego przodu przerzuca
    > samochód do pozycji przodem w dół. Póki co tą technikę mam zamiar sobie
    > wbijać do głowy.

    A mnie nie przekonuje. Jak auto ma zablokowane wszystkie koła to na nic
    kręcenie kierownicą bo i tak pojedzie gdzie chce. Natomiast wiem że zadziała
    to co pisał Tomasz Pyra. Ćwiczyłem tak kiedyś obrót z jazdy na wstecznym do
    przodu bo sie w filmach naoglądałem jak to robią bez zatrzymywania.
    Najważniejsze w tym wszystkim było wprowadzenie podczas jazdy na wstecznyn
    przednich kół w poślizg i jednoczesne bardzo szybkie skręcenie kierownicy.