eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPoślizg w czasie podjazdu pod wzniesienieRe: Poślizg w czasie podjazdu pod wzniesienie
  • Data: 2010-10-17 17:42:25
    Temat: Re: Poślizg w czasie podjazdu pod wzniesienie
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik ""Paweł M."" <w...@p...zamien> napisał w wiadomości
    news:i9edgv$ee2$1@inews.gazeta.pl...
    >W dniu 2010-10-16 22:18, Tomasz Pyra pisze:
    >> Wręcz przeciwnie - żeby obrócić się przodem w przód należy doprowadzić
    >> do utraty przyczepności przednich kół, a nie tylnych.
    >
    > W podanej sytuacji żadne koło nie ma już przyczepności. Jak to zrobić żeby
    > tylne koła ją złapały ? :)
    >
    >> W przypadku FWD jak samochód na podjeździe stanie, albo zaczyna się już
    >> staczać, to wsteczny bieg (żeby mieć pewność że oba koła będą się kręcić
    >> w odpowiednią stronę) i na skręconych kołach mocny strzał ze sprzęgła.
    >
    > Nie rozumiem tego "strzału ze sprzęgła". Próbuję to sobie zwizualizować z
    > wyobrażeniem sił które działają na samochód i póki co nie rozumiem tego
    > manewru obrócenia samochodu.
    >
    To jakby sytuacja z autem RWD jak dasz za dużo gazu przy ruszaniu przy
    skręconych kołach - top pewnie wiesz ze tył zarzuci. A tu masz odwrotnie.
    Poćwiczyc to można i teraz na szutrze jak dasz gaz do dechy na wstecznym
    przy skręconych kołach. Spróbuj bo wrażenia niezłe :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: