-
Data: 2010-10-17 11:02:27
Temat: Re: Poślizg w czasie podjazdu pod wzniesienie
Od: "Paweł M." <w...@p...zamien> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2010-10-16 22:18, Tomasz Pyra pisze:
> Wręcz przeciwnie - żeby obrócić się przodem w przód należy doprowadzić
> do utraty przyczepności przednich kół, a nie tylnych.
W podanej sytuacji żadne koło nie ma już przyczepności. Jak to zrobić
żeby tylne koła ją złapały ? :)
> W przypadku FWD jak samochód na podjeździe stanie, albo zaczyna się już
> staczać, to wsteczny bieg (żeby mieć pewność że oba koła będą się kręcić
> w odpowiednią stronę) i na skręconych kołach mocny strzał ze sprzęgła.
Nie rozumiem tego "strzału ze sprzęgła". Próbuję to sobie zwizualizować
z wyobrażeniem sił które działają na samochód i póki co nie rozumiem
tego manewru obrócenia samochodu.
> Kwestią do przećwiczenia jest żeby przestał się obracać w pozycji
> przodem do dołu - w odpowiedniej chwili trzeba wrzucić jedynkę i
> skontrować ten obrót.
Ok, to bym zrobił, poślizgi przodem od jakiegoś czasu trochę sobie
ćwiczę (najpierw na kursie trochę teorii a potem na rondach i pod
marketami zimą :-) i myślę że gdyby już samochód zrobił pirueta, to
udało by mi się go wyciągnąć z kręcenia.
> Samo wywinięcie o którym mówię można trenować też na płaskim.
> Jak przyprószy, to na placu rozpędzasz się lekko tyłem, po czym ćwiczysz
> odwracanie się tak żeby tylko obrócić samochód bez zmiany kierunku.
Jasna sprawa, to czekamy na śnieg (nie wierzę że to mówię ;-).
> lepiej było od razu skręcić kierownicę w dowolną stronę i
> wyjechać z drogi
Trzymając samochód na wstecznym? Bo na zaciągniętym hamulcu to nie
jestem pewien czy udałoby się z tej drogi zjechać.
Pozdrawiam
Paweł
Następne wpisy z tego wątku
- 17.10.10 11:06 Paweł M.
- 17.10.10 11:09 Paweł M.
- 17.10.10 11:17 Paweł M.
- 17.10.10 11:09 Tomasz Pyra
- 17.10.10 11:47 J.F.
- 17.10.10 11:54 J.F.
- 17.10.10 12:58 Irokez
- 17.10.10 13:11 Irokez
- 17.10.10 14:57 Jotte
- 17.10.10 17:42 Agent
- 17.10.10 17:49 Agent
- 17.10.10 21:10 V-Tec
- 17.10.10 23:08 S P 1 Q X L
- 18.10.10 11:50 Jakub Witkowski
- 18.10.10 12:16 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=