  • Data: 2010-10-17 11:06:57
    Temat: Re: Poślizg w czasie podjazdu pod wzniesienie
    Od: "Paweł M." <w...@p...zamien> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-16 22:48, Filip KK pisze:
    > Druga sytuacja.. Podjeżdżałem pod górkę zaśnieżoną na letnich oponach i
    > nie dojechałem ... Górka miała około 100 metrów długości... Gdy samochód
    > cofał się (żeby nie wjechać do rowu tyłem), skręciłem kierownicę i w tym
    > czasie nacisnąłem mocno na hamulec, żeby przednie koła zablokować,
    > pojazd się idealnie odwrócił przodem do jazdy i pięknie zjechałem do
    > dołu bez problemów :)

    To mnie przekonuje i to sobie potrafię wyobrazić - samochód ustawiamy
    lekko bokiem (skręcenie kierownicy), nagle robimy poślizg (hamulce),
    środek ciężkości samochodu znajdujący się bliżej jego przodu przerzuca
    samochód do pozycji przodem w dół. Póki co tą technikę mam zamiar sobie
    wbijać do głowy.

    Dzięki i pozdrawiam!
    Paweł