  • Data: 2011-12-18 16:25:22
    Temat: Re: Porównanie różnych języków
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18/12/2011 15:40, A.L. wrote:

    > PROGRAMISCI kontaktuja sie z uzytkownikiem gdy tzreba pierdyknac bazke
    > danych szlauchow i kaloszy. W duzych projektach, programiste od

    Jak rozumiem dla kolegi duży projekt to jest taki,w którym pracuje 50
    programistów i więcej. Więc ja powtórzę - te metodologie sie stosuje, i
    moje doświadczenia dotyczą niedużych projektów - mniej więcej od 6 do 20
    programistów. Nie mam pojęcia, jakiej wielkości są projekty tworzenia
    baz danych szlayuchów i kaloszy, bo przyznam, że w tej akurat dziedzinie
    doświadczenia żadnego nie mam, ale takie wielkości projektów, o których
    mówię, to są np. market data systems, tradig platforms, order routing,
    algorithmic trading, securities finance, różne systemy middle i back
    office itd.

    > klienta dzieli dobre pare warstw organizacji i kudzi.

    Dodatkowo, w wielu organizacjach struktura jest taka, że klientem
    jednego zespołu jest inny zespół w tej samej firmie. Na przykład
    klientami dla systemu podającego dane z giełdy może być kilka zespołów
    tworzących produkty korzystające z tych danych.

    > Ciekawe ile jescza razy trzeba bedzie to powtarzac?

    Nie ma potrzeby - bez kwatyfikatora to zdanie ma zerową wartość
    informacyjną.