  • Data: 2011-12-18 17:41:53
    Temat: Re: Porównanie różnych języków
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18/12/2011 16:25, Andrzej Jarzabek wrote:
    > On 18/12/2011 15:40, A.L. wrote:
    >
    > Jak rozumiem dla kolegi duży projekt to jest taki,w którym pracuje 50
    > programistów i więcej. Więc ja powtórzę - te metodologie sie stosuje, i
    > moje doświadczenia dotyczą niedużych projektów - mniej więcej od 6 do 20
    > programistów. Nie mam pojęcia, jakiej wielkości są projekty tworzenia
    > baz danych szlayuchów i kaloszy, bo przyznam, że w tej akurat dziedzinie
    > doświadczenia żadnego nie mam, ale takie wielkości projektów, o których
    > mówię, to są np. market data systems, tradig platforms, order routing,
> [...]

    Żeby nie było niedopowiedzeń: nie chciałem bynajmniej zasugerować, że
    osobiście pracowałem przy tych wszystkich rzeczach, że mam w nich
    wszystkich doświadczenie pozwalające na dobór właściwej metodologii i
    tak dalej. Jedynie moge powiedzieć, że moje doświadczenie mówi, że każdą
    z tych rzeczy można robić w zespole, w którym jest mniej niż 15-20
    programistów.

    Chodziło po prostu o ustalenie, co kolega A.L. ma na myśli mówiąc "duży
    projekt" a "baza danych szlauchów i kaloszy". Jeśli dla A.L. te
    wszystkie rzeczy to "bazy szlauchów i kaloszy" to ja nie mam z tym
    problemu - mogę nawet spokojnie powiedzieć, że moje doświadczenia są
    również z baz danych szlauchów i kaloszy, a z prawdziwymi dużymi
    projektami (50 i więcej programistów) nigdy nie miałem do czynienia.