  • Data: 2011-12-18 02:24:20
    Temat: Re: Porównanie różnych języków
    Od: Roman W <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Dec 18, 1:36 am, Andrzej Jarzabek <a...@g...com>
    wrote:

    > Systemu jako całości lub danego kawałka. Wiedza to nie jest to samo, co
    > dokumentacja.

    Dokumentacja to sformalizowana, usystematyzowana wiedza.

    > Łącznie wszystkie te opisy opisują cały system. Tak samo jak z
    > dokumentacją wymagań zresztą: składa się zwykle z jakichś rozdziałów,
    > które opisują wycinki systemu.

    Wiesz, rownie dobrze mozna by argumentowac, ze rozsypana na podlodze
    kupka srubek i sprezynek to jest tak jak zegarek, bo i to i to sklada
    sie z jakichs srubek i sprezynek. Ale jakos jedno powie mi ktora
    godzina, a drugie nadaje sie tylko do zmiecenia szczotka.

    > Jednak nie tylko przechodzący kilka testów, bo jego forma się bierze
    > stąd, że programista _rozumie_ co program ma robić, a nie z tego, że
    > widział kod testów i dostaje zadanie napisania kodu  je przechodzącego.

    To co widzial? mial objawienie? czy moze cos, gasp, przeczytal?

    RW