  • Data: 2009-03-11 22:08:54
    Temat: Re: Porównanie: A1000 i A2000
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Ajgor wrote:
    > Użytkownik "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> napisał w
    > wiadomości news:gp9a17$dk9$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > A2000 nie ma wizjera optycznego :) Plus dla A1000.

    Ja mam w A720 wizjer optyczny, ale zamienie go na lepszy wyswietlacz.

    > A1000 ma jaśniejszy obiektyw. Plus dla A1000.

    O ile? No prosze Cie - taka roznica nei ma znaczenia ponadto jasniejszy przy
    szerokim koncu, przy tele ciemniejszy.

    > A1000 ma Tele-Makro, chociaz to akurat malo wazne, ale plusik dla
    > A1000 :)

    Makro ma lepsze A2000 akurat :P

    > Prawdę mówiąc nie spotkałem się wcześniej z taką funkcją w
    > kompaktach :) (Co nie oznacza, że jej nigdzi enie ma, tylko, że ja o
    > tym nie wiem).

    No w A720 najwieksza skala odwzorowania jest na szerokim koncu, co nie
    znaczy ze nie ma makro na tele - zapomnieloi nazwac?

    > A1000 ma kompensację błysku. Plus dla A1000

    Oba maja.

    > A1000 jest lżejszy. Tu można dyskutować czy to plus, czy minus. Dla
    > mnie plus :)

    No taaa roznica ogromna - 30g.

    > Testy na optycznych są na prawdę rzetelne, i A1000 dostał w nich sporo
    > wyższą notę.

    Taaaa opaczne.pl słyna z rzetelnych testów ;-)

    > Po za tym - oprócz wyświetlacza oba aparaty są praktycznie identyczne.
    > Nie wiem, gdzie Ty tam widziałeś gorsze z góry na dół.

    Tryb MF na ten przykład? Wyswietlacz _znacząco_ lepszy. Zreszta prawde mowic
    oba sa do kitu - wybieram swojego A720, który ma lepszy obiektyw i tyby
    manualne i CHDK :P

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj