  • Data: 2009-03-16 08:42:59
    Temat: Re: Porównanie: A1000 i A2000
    Od: "J." <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To chyba jakas bzdura...

    To niemal na 100% bzdura, potwierdzam. Prawdopodobnie chodzi o tzw.
    wspomaganie AF. W jednych aparatach robi to osobna lampka,w innych do tego
    służy słabe błyskanie flesza -w tych aparatach wyskakuje lampa przy ostrzeniu
    w słabym oświetleniu. Skuteczne do kilku m zasięgu. Trzeba sprawdzić w danych
    technicznych, jak jest w tym modelu. Ale ze stabilizacją to nie ma nic
    wspólnego, poza tym,że zdjecia po ciemku zawsze wyjdą nieostre, jak łapa lata,
    jak i dlatego,że AF nie łapie ;-)
    Pozdrawiam
    -J.