  • Data: 2009-03-12 19:45:31
    Temat: Re: Porównanie: A1000 i A2000
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

    J. wrote:

    > Zdziwiłbys się. Ja np. korzystam i to często. Chociaż na zombie tez
    > kadruję,

    Ja nie teoretyzuje tylko opisuje swoje doswiadczenia. Zamienilbym
    wyswietlacz i wizjer w moim A720 na wyswietlacz taki jak w SX110 - wiekszy,
    wiekszej rozdzielczosci i lepszych kolorach.

    > a b. czesto stosuję hybrydowy sposób -najperw na LCD, a potem w
    > kontrolowany sposób do oka. Ale to przy statycznych scenach, no i mam
    > aparat bez stabilizacji [Sony V1]. Swoją drogą, jak mój brat wybierał
    > cyfrówkę to doradziłem mu właśnie A720, póki jeszcze był. Z wielu
    > powodów, ale jednym był wizjer optyczny. Aha, też uważam,że dobry
    > wyświetlacz jest ważny, żeby nie było :P

    Ekstremalnie zadko uzywam wizjera.

    > Prawda! Są ilustracją trendu do totalnej kastracji kompaktów.
    > Niedawno jeszcze Canon sie temu opierał, teraz już zupełna porażka
    > G10 wiosny nie czyni, a zakres ogniskowych akurat dla mnie nie do
    > konca odpowiedni. I po diabła mu ta megapixeloza. Nie mam na co
    > wymienić swojego Soniacza, jak padnie -niech szlag trafi taki rynek!
    > Paradoksalnie, jeszcze pare lat temu miałbym wybór.

    Niestety.

    > Albo wczesniejszy SX100 [ciut mniej Mpix, poza tym to samo]-też nie ma
    > wizjera, ale jasny obiektyw i rozsadny, jak na ultrazooma zakres
    > ogniskowych 36-360mm [w zasadzie do wszystkiego, jeśli nie
    > potrzebujesz bardzo szerokiego kąta, ale przeciez istnieją nasadki
    > wide], no i wszystkie przydatne tryby A,S,M Aha, jeszcze tu i ówdzie
    > walają sie po sklepach A570IS i A590IS -ogniskowe 35- 140mm, jasny
    > obiektyw, wizjer optyczny, dostępne tryby A,S,M

    SX100 byl niestety nieudany - byl wolny i mial marny wyswietlacz, fotki tez
    srednie, jednak SX110 jest fajniejszy, no i jest obecnie dostepny w sklepach
    ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj