  • Data: 2009-02-11 06:26:59
    Temat: Re: Porada w wyborze tunerów do domu
    Od: pawell32 <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik a...@p...pl napisał:
    > hmmmm, skoro budzet 1300 zl, to moze odpusc sobie TNK, tylko wez babci
    > Cyfrowy Polsat pakiet mini 10 zl/miesiac i za 36 miesiecy ogladania
    > zaplacisz (babcia 360 zl)
    >
    > koszt za 36 miesiecy:
    >
    > - abonament: 360 zl - cyfrowy polsat pakiet mini (za 36 miesiecy)
    > - talerz 50-70 zl
    > - konwerter monoblock twin: 150 zl
    > - switch diseqc: 2 x 30 zl

    jak monoblok to po co diseqc ??

> [...]
    > inny niekodowanych). Tuner polsatu tani, ale czasami
    > ubezwlasnawalniaja abonenta. Ja bym chcial miec swoj niezalezny. Tylko
    > do takiego tunera (inne nie od polsatu), trzeba wlozyc modul
    > dekodujacy z karta - i tu cena 200 zl. Ale takie rozwiazanie jest o
    > tyle lepsze, ze:
    >
    > - jestesmy panami swojego tunera (mozemy go programowac jak chcemy).
    > Teraz mielibysmy polsat cyfrowy, ale jutro mozemy chocby wlozyc karte
    > cyfry+ (czytnik Seca) lub TNK (czytnik Conax). Tunery na rynku moga
    > miec wlasnie takie wbudowane). I moga te pakiety roznych operatorow

    z tego co widze to polsat i tak sprzedaje dekodery więc jest juz nasz, a
    po co 2 ? i jeszcze moduł.
    poza tym uważam, że nie ma nic takiego co byłoby godne oglądania, a nie
    było gdzie indziej.
    i lepiej wybrać oferte bez umowy jednak

    > A dlaczego Polsat cyfrowy MINI, bo tam sa wszystkie podstawowe polskie
    > programy, ktore w innych przypadku musielibysmy czesciowo odbierac
    > naziemnie np. tvp info i/lub satelitarnie np. tvn.

    Juz niedługo moze nie byc tvn-ów na polsacie, tak jak nie ma polsatu na
    innych operatorach, gdzieś to opisywali, że ITI ma pretensje o
    udostępnianie kanałów skoro swoje udostepnia i chciałbym by tak się
    stało :-) może inaczej by do tego podchodzili