    From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Poplyneli, pojechali, zatrzymali
    Date: Fri, 01 Jul 2011 13:57:44 +0200

    W dniu 2011-07-01 11:14, kamil pisze:

    > Używasz słów "większość", potem pod firmą widzisz "już 3 razy
    > efekty "spadnięcia nogi ze sprzęgła"".

    O D P I E R D O L S I Ę O D T E G O S P R Z Ę G Ł A.

    Nie ma też żadnej firmy, kurwa, jestem bezrobotny. Czy dlatego,
    że wymyśliłem taki przykład na zobrazowanie, że jakieś "dziwne
    zachowanie kogokolwiek na drodze" ma zazwyczaj poważniejsze
    konsekwencje na drodze kolizyjnej niż n a autostradzie
    spowoduje, że przestanę być bezrobotny ?

    > Najpierw całą winę zwalasz na drogi, później podajesz jakieś
    > "tylko przykłady", które co chwilę pod firmą widujesz. Zdecyduj
    > się chłopie, albo nie pij w środku tygodnia.

    Zdecydowałem się - odpierdol się od sprzęgła i od firmy.

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!