-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2
.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Poplyneli, pojechali, zatrzymali
Date: Tue, 28 Jun 2011 00:30:56 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 33
Message-ID: <iub0au$gnr$1@node2.news.atman.pl>
References: <iuad45$k2m$1@inews.gazeta.pl> <iuafb4$v45$1@node2.news.atman.pl>
<1nq2hqgf7tqha$.54l0t773s4ai.dlg@40tude.net>
<iuapgm$9pj$1@node2.news.atman.pl>
<17pfbinj85czk.z1ic3hw7fj78$.dlg@40tude.net>
<iuaql1$b2f$1@node2.news.atman.pl>
<1305zjxgu3w6g$.1v81i7men90ay$.dlg@40tude.net>
<iuaufl$et8$1@node2.news.atman.pl>
<18qruonm6bajx$.1l99al1qv0888.dlg@40tude.net>
<iuavdb$fv3$1@node2.news.atman.pl>
<5...@4...net>
NNTP-Posting-Host: do-atman-1a.connecta.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1309213854 17147 77.79.222.138 (27 Jun 2011 22:30:54
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Jun 2011 22:30:54 +0000 (UTC)
User-Agent: Virus_maker_ver/3.997 (WINZGROZA XP; U; WINZGROZ NT 5.1; en-US;
rv:1.7.12) Gecko/20050923 Thundercat/1.0.7 Mnenhy/0.7
In-Reply-To: <5...@4...net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2379697
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-06-28 00:25, Maciek pisze:
>> Ty zaś dyskutujesz o samych
>> zjebanych drogach, co pokazuje, że nie wiesz jak wyglądają drogi
>> w PL.
>>> Większość przyczyn to jednak drogi, które nie wybaczają błędów.
> To ja pisalem, tak?
Ja. A teraz rzuć okiem na raport o którym wspominałem.
Nie, żebym "zwodził". Jak nie znajdziesz podam ci linka na
talerzu jeśli sobie nie poradzisz. Podpowiem, z raportu tego
płyną wnioski: na drogach w PL, które mają jako taki standard -
ginie się nie często (acz efektownie). Na drogach bez standardu
- ginie się w huj często i mniej efektownie. I totalnie nie ma
tu znaczenia prędkość czy poziom alkoholu we krwi, bo wpadnięcie
do rowu na A przy 140 km/h i prrzy 2 promilach *raczej* nie
zabije. Wpadnięcie do rowu z drzewami z 0 promili przy 70 km/h
na dozwolonych 90 zabije "bardziej".
> Gratuluje fantazji.
A dziękuję. Fantazja to coś zbliżonego do wyobraźni. A tą się ma
albo nie ... Można ją sobie wyobrazić widząc dużo dziwnych
zdarzeń droogowych. Ty nie widziałeś w PL *porządnych* dróg.
Pozostaje tylko fantazja, bo wyobraźnie "się z czasem wyrabia".
Wstań rano.
--
Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
KURWA !!!
P.S. Bardzo lubię DW 710 + DW 449 + DK 15/25 ;)
Następne wpisy z tego wątku
- 28.06.11 00:34 Rafał \"SP\" Gil
- 28.06.11 00:52 Pawel \"O'Pajak\
- 28.06.11 01:10 Rafał \"SP\" Gil
- 28.06.11 08:41 MadMan
- 28.06.11 10:04 Artur Maśląg
- 28.06.11 10:28 MHM
- 28.06.11 10:42 Maciek
- 28.06.11 10:59 Bydlę
- 28.06.11 11:11 MHM
- 28.06.11 11:52 Maciek
- 28.06.11 16:39 !sp
- 28.06.11 19:28 J.F
- 28.06.11 19:43 Shrek
- 29.06.11 07:12 MadMan
- 29.06.11 15:27 CeSaR
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Podnieść masę o 0.6V
- 2024-12-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-30 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-30 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-12-30 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-12-30 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-12-30 Moduł BT BLE 5.0
- 2024-12-30 Łódź => Application Security Engineer <=
- 2024-12-30 Lublin => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-30 Nowy Outlander PHEV w PL
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar