  • Data: 2011-06-28 00:34:29
    Temat: Re: Poplyneli, pojechali, zatrzymali
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-28 00:21, J.F. pisze:

    > Bo alternatywne rozwiazanie byloby chyba zbyt bezczelne: policjanci
    > dobrze wiedza gdzie zlapac pijanego kierowce (w sobote przy dyskotece
    > np) i jezdza tam norme wyrobic. A ze niepisana norma jest od lat
    > stala, to i statystyki stale.

    Jarek - zapraszam do miejscowości OTFINÓW pod Tarnowem. Tam jest
    bar ... ludzie się nakurwią jak świnia i wracają do domu z baru
    do dajmy na to Pierszyc ;)

    W lini prostej do domu 400 metrów. Drogą 700. Regularnie w
    piątki i soboty wieczorem widuje się tam radiowóz (który za dnia
    *strzeże porządku* w Żabnie) zaraz za winkem w lewo za drzewami.

    Jak myślisz ? Stoją tam i szperaczem z radiowozu doświetlają
    drogę mieszkańcom gminy, która oszczędza i latarni nie włącza ?

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!