-
31. Data: 2010-08-04 09:59:44
Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
Od: zuzka600f <z...@o...pl>
Czesc :)
On 4 Sie, 11:52, AZ <a...@g...com> wrote:
>
...
>
> <http://www.bikebandit.com/assets/schematics/Kawasak
i/%5BZX1200-C2%5D%...>
>
> Gdzie tu jest podcisnienie? ;-)
Nie bardzo mam jak zajrzec, ale ok. przyjmuje, ze w Kawie masz po
prostu hebel, ktory zamyka wyplyw ze zbiornika i juz.
Nie zmienia to jednak powodu, dla ktorego powinno sie kranik zakrecac,
wiec pozwole sobie ze swojej strony zakonczyc dyspute ;D
Pozdrawiam :)
Tomek
-
32. Data: 2010-08-04 10:01:33
Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>
Jest jeszcze jeden aspekt sprawy.... w swojej drugiej sevence mialem
niespodzianke taka mianowicie, ze poniewaz poprzedni wlasciciel nie
zakrecal kranika i tankowal zawsze przed osiagnieciem rezerwy, to jak
musialem zdjac zbiornik okazalo sie, ze kranika nie da sie ruszyc, bo
sie zastal na amen w pacierzu. Wiec od czasu do czasu warto pokrecic,
zeby sie nie "zespawal".
Ale generalnie zgadzam sie z Sebastianem - jak jest dobrze to krecic po
kazdym zatrzymaniu nie trzeba. Na dluzsze postoje bym zakrecal (zima,
miesiac postoju w garazu itepeitede.), ot tak dla swietego spokoju.
Zdrowko
KLOSZ - obecnie bez kranika
-
33. Data: 2010-08-04 10:10:28
Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
Dnia (Wed, 4 Aug 2010 02:48:44 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za zuzka600f
wyklawiaturowal co nastepuje:
>> > A jestes pewien, ze masz tam zwykly rygiel? Bo cos mi mowi, ze to
>> > podcisnieniowka jest ;)
>>
>> Jest zwykly kranik ON/OFF/RES, zadnego podcisnienia.
>
> W Cebrze albo gsxf tez byl "on/off/res", ale podcisnieniowy - na 'on'
> mogles spokojnie zdjac bak i odpiac rurki. Nie wiem, ale nie chce mi
> sie wierzyc, ze nie dali sterowania podcisnieniem.
W Suzuki RF600R tez byl zwykly kranik grawitacyjny i elektryczna pompa paliwa.
--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3
http://bikepics.com/members/piko/
-
34. Data: 2010-08-04 10:17:46
Temat: Re: dlaczego mam zakrecac kranik?
Od: "Bartlomiej Kacprzak" <b...@w...pl>
Uzytkownik "zuzka600f" <z...@o...pl> napisal w wiadomosci
news:91bb440d-4caa-4750-815f-e232ec0fdb15@i31g2000yq
m.googlegroups.com...
>> Jest zwykly kranik ON/OFF/RES, zadnego podcisnienia.
>
> W Cebrze albo gsxf tez byl "on/off/res", ale podcisnieniowy - na 'on'
> mogles spokojnie zdjac bak i odpiac rurki. Nie wiem, ale nie chce mi
> sie wierzyc, ze nie dali sterowania podcisnieniem.
A jestes pewien ze tam jest pozycja OFF? a nie PRI?
Moj GSXF nie mial OFF tylko wlasnie PRI do przelewania gaznika.
pozdr
--
Bartek
Niebieska9'99
Ave1,8
EL
-
35. Data: 2010-08-04 10:30:15
Temat: Re: dlaczego mam zakrecac kranik?
Od: zuzka600f <z...@o...pl>
Czesc :)
On 4 Sie, 12:17, "Bartlomiej Kacprzak" <b...@w...pl> wrote:
> Uzytkownik "zuzka600f" <z...@o...pl> napisal w
wiadomoscinews:91bb440d-4caa-4750-815f-e232ec0fdb15@
i31g2000yqm.googlegroups.com...
>
> >> Jest zwykly kranik ON/OFF/RES, zadnego podcisnienia.
>
> > W Cebrze albo gsxf tez byl "on/off/res", ale podcisnieniowy - na 'on'
> > mogles spokojnie zdjac bak i odpiac rurki. Nie wiem, ale nie chce mi
> > sie wierzyc, ze nie dali sterowania podcisnieniem.
>
> A jestes pewien ze tam jest pozycja OFF? a nie PRI?
> Moj GSXF nie mial OFF tylko wlasnie PRI do przelewania gaznika.
Bartek, Zuzie sprzedalem w 2000, a CBR w 2006. Wybacz, ale nie
pamietam, w ktorym z nich, jak bylo.
W jednym byly pozycje ON - podcisnieniowo otwierany powyzej rezerwy,
RES - jak ON, ale na rezerwie, PRI - wolny przeplyw, a w drugim ON i
RES jak w tym wczesniej i OFF - hebel zamykajacy wyplyw (niby do
zostawiania moto na zime itp.). Skoro w GSXF masz ON/RES/PRI, znaczy,
ze w CBR bylo z OFF :)
Ale dywagacje dlaczego w jednych sprzetach jest tak, a w innych
inaczej, to juz IMO inny temat, niz ten.
Pozdrawiam :)
Tomek
-
36. Data: 2010-08-04 10:48:12
Temat: Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
Od: zuzka600f <z...@o...pl>
Czesc :)
On 4 Sie, 12:10, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
>
> W Suzuki RF600R tez byl zwykly kranik grawitacyjny i elektryczna pompa paliwa.
>
Tak swoja droga, to ciekawy temat sie skroil przez przypadek...
Nasunelo mi sie jedno pytanko po uwagach w temacie Zygzaka, AT, czy
RF. Czy pompy w tych (Waszych) moto sa zabudowane w baku, czy
zewnetrzne?
Jesli zewnetrzne, to w sumie zwykly kranik zamykajacy wyplyw ma jak
najbardziej sens - przynajmniej dla serwisujacych. Nie mam tylko
pojecia, po chorobe w takim rozwiazaniu stosuje sie pozycje RES, no i
po co to w ogole wystawiac na zewnatrz.
W przypadku pompy zabudowanej w zbiorniku, to konia z rzedem temu, co
uzasadni montaz kranika.
Bedzie z tego megawatek? ;D Droga 'Tino' - do dziela :)
Pozdrawiam :)
Tomek
-
37. Data: 2010-08-04 10:56:25
Temat: Re: Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
Od: AZ <a...@g...com>
On 2010-08-04, zuzka600f <z...@o...pl> wrote:
>
> Tak swoja droga, to ciekawy temat sie skroil przez przypadek...
>
> Nasunelo mi sie jedno pytanko po uwagach w temacie Zygzaka, AT, czy
> RF. Czy pompy w tych (Waszych) moto sa zabudowane w baku, czy
> zewnetrzne?
Sa zewnetrzne a calosc idzie tak: kranik ON/RES/OFF, rurka, filterek, trojnik,
jedna pompa, druga pompa.
> Jesli zewnetrzne, to w sumie zwykly kranik zamykajacy wyplyw ma jak
> najbardziej sens - przynajmniej dla serwisujacych. Nie mam tylko
> pojecia, po chorobe w takim rozwiazaniu stosuje sie pozycje RES, no i
> po co to w ogole wystawiac na zewnatrz.
Jak to po co jest RES? Zebym wiedzial kiedy zaczela sie rezerwa i nie
zorientowal sie o tym gdy w zbiorniku zostanie pol litra paliwa albo i nic.
Mi sie ostatnio zgubilo pokretelko wiec tylko przekrecilem na RES i patrze
czesciej na wskazowke od paliwa :-)
--
Artur
ZZR 1200
-
38. Data: 2010-08-04 11:04:53
Temat: Re: Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
Od: zuzka600f <z...@o...pl>
Czesc :)
On 4 Sie, 12:56, AZ <a...@g...com> wrote:
> Sa zewnetrzne ,
No i wszystko jasne :) Kranik masz po to, zeby sie nie pochlapal
mechanik ;)
> a calosc idzie tak: kranik ON/RES/OFF, rurka, filterek, trojnik jedna pompa, druga
pompa
A z ciekawosci - nie wiesz po co dwie pompy?
> Jak to po co jest RES? Zebym wiedzial kiedy zaczela sie rezerwa i nie
> zorientowal sie o tym gdy w zbiorniku zostanie pol litra paliwa albo i nic.
IMHO w momencie, jak masz pompe i wtrysk, to najzasadniejsza jest po
prostu lampka rezerwy szczegolnie, ze z tego, co wiem, pompy sa zwykle
smarowane paliwem, ktore pompuja, wiec kazdorazowo, jak dochodzisz do
rezerwy, pompa pracuje, powiedzmy, kiepsko smarowana.
> Mi sie ostatnio zgubilo pokretelko wiec tylko przekrecilem na RES i patrze
> czesciej na wskazowke od paliwa :-)
No wlasnie - podlacz zaroweczke pod wskazowke - jak dotknie
ogranicznika niech sie zapala i bedziesz wiedzial wszystko ;D
Pozdrawiam :)
Tomek
-
39. Data: 2010-08-04 11:11:08
Temat: Re: Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
Od: AZ <a...@g...com>
On 2010-08-04, zuzka600f <z...@o...pl> wrote:
>
> No i wszystko jasne :) Kranik masz po to, zeby sie nie pochlapal
> mechanik ;)
>
Otoz to, no i rezerwa.
>
> A z ciekawosci - nie wiesz po co dwie pompy?
>
Cholera wie, jedna zasila gazniki 1 i 2 a druga 3 i 4.
>
> IMHO w momencie, jak masz pompe i wtrysk, to najzasadniejsza jest po
> prostu lampka rezerwy szczegolnie, ze z tego, co wiem, pompy sa zwykle
> smarowane paliwem, ktore pompuja, wiec kazdorazowo, jak dochodzisz do
> rezerwy, pompa pracuje, powiedzmy, kiepsko smarowana.
>
Ale jaki wtrysk panie? Gazniki mam :-) No i nie wiem co sucha benzyna tam
za bardzo nasmaruje, poza tym ile one tak pracuja? Szczatkowa ilosc czasu
w porownaniu do pracy jaka wykonuja caly czas.
>
> No wlasnie - podlacz zaroweczke pod wskazowke - jak dotknie
> ogranicznika niech sie zapala i bedziesz wiedzial wszystko ;D
>
Wtedy to juz zostaje z liter paliwa, rezerwa jest jeszcze troche przed
koncem na wskazniku.
--
Artur
ZZR 1200
-
40. Data: 2010-08-04 11:14:28
Temat: Re: Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
Od: n...@s...com
On Wed, 4 Aug 2010 03:48:12 -0700 (PDT), zuzka600f <z...@o...pl>
wrote:
> Czesc :)
6
>Nasunelo mi sie jedno pytanko po uwagach w temacie Zygzaka, AT, czy
>RF. Czy pompy w tych (Waszych) moto sa zabudowane w baku, czy
>zewnetrzne?
AT - pompa zew. W przeciwnym wypadku kranik jest przeciez bez sensu.
>pojecia, po chorobe w takim rozwiazaniu stosuje sie pozycje RES, no i
>po co to w ogole wystawiac na zewnatrz.
Np. nowsze AT nie maja kontrolki rezerwy.
>W przypadku pompy zabudowanej w zbiorniku, to konia z rzedem temu, co
>uzasadni montaz kranika.
Fajnie, oldskulowo wyglada!
Konia se zostaw, a rząd ukrzyzuj w moim imieniu.
pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!
http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html