  • Data: 2011-11-15 06:54:35
    Temat: Re: Polskie znaki na iPadzie
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemyslaw Ryk" <p...@g...com> wrote in message
    news:xrw4eadj28zc.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info

    > Przeczytaj jeszcze raz ten watek. Ze zrozumieniem. Odkladajac na chwile na
    > bok Swiete Oburzenie Uzytkownika Sprzetu Z Nadgryzionym Jablkiem Na
    > Obudowie(tm).

    Alez wlasnie przeczytalem. Bardzo zrecznie przeszliscie od prawienia mi
    kazan ("NTG, tutaj tylko dyskusie o sprzecie wywodzacym sie z IBM PC!") do
    dyskusji o software. Czytanie watku od poczatku czy od konca tego nie zmieni
    bo kazdy widzi czarno na bialym o czym piszecie. Chyba ze teraz mi bedziesz
    wmawial ze "EGAPL.EXE" czy "strony kodowe" to taki model PC (oczywiscie
    "wywodzacy sie z IBM PC" bo tylko o takich wolno tutaj rozmawiac).

    >Albo rzuc od razu, ze uzywamy zacofanych, wieszajacych sie
    > PCtów z Windows, na iPada nas nie stac, nigdy w rekach nie trzymalismy i
    > sraczki z zazdrosci dostajemy.

    Nigdzie nic takiego nie napisalem. Nie interesuje mnie na co kogos stac czy
    nie stac. Wiec albo dyskutujesz ze mna albo z wlasna wyobraznia.

    Pytalem natomiast dlaczego "wysylanie maila bezposrednio ze skanera" czy
    "wybor tuszu do drukarki" nie wywolal takiego zmasowanego ataku grupowych
    Don Kichotow-"NTG!" jak pytanie o czcionki w iPadzie. Tusz jest bardziej
    "PC" niz iPad? Konfiguracja poczty w skanerze to nie pytanie o
    oprogramowanie? Mow co chcesz, ale ja tutaj widze wyrazne uprzedzenia do
    produktow Apple. Na pytanie dot. wysylania maili ze skanera ktos grzecznie
    odpowiedzial (na temat) i watek sie skonczyl. Milo. A tutaj trwa polowanie
    na czarownice. Widziales zeby ktos przy pytaniu o tusz rzucal "fanboyami"
    czy fanatykami? Nie? A w tym watku widzisz?

    > Swoja droga - spod Outlook Express piszesz?

    Tak, pisze spod Outlooka. Coz w tym dziwnego? To ze korzystam z tableta nie
    oznacza ze uwazam ze jest najlepszy w kazdej sytuacji. Moge na nim czytac
    gazety w pociagu czy uzywac jako mapy ale nie bede robil symulacji w
    MATLABie czy meczyl sie piszac na klawiaturze ekranowej.

    > A fee. Beterii w iPadzie po
    > ostatniej aktualizacji nie starczylo miedzy wypieciem z gniazdka, a
    > ponownym
    > wpieciem do ladowania? ;)

    Ach, jakie zabawne... Albo poczekaj, wlasciwie to jest zabawne - smiejesz
    sie z zycia baterii iPada podczas gdy przecietny pecet (ten "pochodzacy od
    IBM") wytrzymuje duzo krocej, nie mowiac juz nawet o tych ktore baterii nie
    maja wcale.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007