  • 1. Data: 2011-11-08 07:00:55
    Temat: Polskie znaki na iPadzie
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    Hej,

    Czy ktos wie czy da sie dodac polskie znaki na klawiaturze ekranowej iPada?

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 2. Data: 2011-11-08 07:33:32
    Temat: Re: Polskie znaki na iPadzie
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Iguan007 napisa?(a):

    > Czy ktos wie czy da sie dodac polskie znaki na klawiaturze ekranowej iPada?

    A support techniczny Apple nie wie? ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 3. Data: 2011-11-08 09:03:00
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "januszek" <j...@p...irc.pl> wrote in message
    > Iguan007 napisa?(a):

    > A support techniczny Apple nie wie? ;)

    Tak mozna 99% wypowiedzi z tego forum usunac. Wystarczy w miejsce "apple"
    wpisac producenta o ktorego produkt/usluge nieszczesny rozmowca zapytal.
    Dlaczego nie reagujesz tak gdy ktos pyta np. o Asusa?

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 4. Data: 2011-11-08 09:29:15
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-11-2011 o 10:03:00 Iguan007 <i...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Dlaczego nie reagujesz tak gdy ktos pyta np. o Asusa?

    Tak, zapewne z zazdrości że nie stać go na produkty Apple :P

    A Ty jak myślisz?

    --
    pozdrawiam, Piotr M
    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."

  • 5. Data: 2011-11-08 09:30:54
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

> [...]

    > wpisac producenta o ktorego produkt/usluge nieszczesny rozmowca zapytal.
    > Dlaczego nie reagujesz tak gdy ktos pyta np. o Asusa?

    Bo iPad w żaden sposób nie łapie się na tematykę tej grupy?
    A na dodatek pytanie dotyczy raczej oprogramowania...

    --
    Brak sygnaturki.

  • 6. Data: 2011-11-08 09:34:43
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-11-2011 o 10:30:54 Sławek Maculewicz
    <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl> napisał(a):

    > Bo iPad w żaden sposób nie łapie się na tematykę tej grupy?

    Jaka jest właściwa grupa o tematyce padów

    > A na dodatek pytanie dotyczy raczej oprogramowania...

    Fakt. No chyba żeby mu wkręcić polskie klawisze..

  • 7. Data: 2011-11-08 09:45:41
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "Sławek Maculewicz" <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl> wrote in message

    > Bo iPad w żaden sposób nie łapie się na tematykę tej grupy?

    Jak to nie lapie sie? To nie jest grupa o komputerach osobistych?
    Niesamowitye, taki Commodore 64 lapie sie ale wydaje mi sie mniej
    "komputerem osobistym" niz iPad. Mozesz prosze rozwinac dlaczego tablet nie
    lapie sie na grupe dotyczaca komputerow osobistych?

    > A na dodatek pytanie dotyczy raczej oprogramowania...

    Zabawne ze ponizej widze watki o zestawach glosnomowiacych, playerach DVD,
    wysylaniu maili ze skanera (pytanie o ustawienia - dokladnie tak jak moje) i
    jakos nikomu one tak nie przeszkadzaja. Dlaczego akurat moje "nie nadaje sie
    na ta grupe"? W czym moje pytanie rozni sie od powyzszych?

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 8. Data: 2011-11-08 10:02:35
    Od: Jacek Madaj <j...@i...com.pl>

    Iguan007 wrote:

    > Hej,
    >
    > Czy ktos wie czy da sie dodac polskie znaki na klawiaturze ekranowej
    > iPada?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Iguan

    Przytrzymujesz dłużej "klawisz" pod którym powinna być polska litera i
    pojawia ci się wybór znaków diakrytycznych.

    Jacek

  • 9. Data: 2011-11-08 10:05:24
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-11-08 10:34, Użytkownik Piotr M napisał:

    > Jaka jest właściwa grupa o tematyce padów

    Nie znam (pomijam p.c.simpad) ale jest grupa p.c.s.macintosh.
    A jakby nie pomogło to jest sporo różnych "forumów".

    A co do pytania w tytule to w apple store nie ma takiej
    klawiatury programowej ?

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2011-11-08 10:09:19
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "Jacek Madaj" <j...@i...com.pl> wrote in message
    > Przytrzymujesz dłużej "klawisz" pod którym powinna być polska litera i
    > pojawia ci się wybór znaków diakrytycznych.

    Dziala, dzieki. Co prawda nie ma "ą" ale sa jakies ktore wygladaja podobnie.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok: