    From: Adam Przybyla <a...@r...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Polska swiatowym mocarstwem informatycznym
    Date: Wed, 29 Jun 2011 09:31:33 +0000 (UTC)
    Sender: Adam Przybyla <a...@s...ertel.com.pl>
    <itqv48$qmj$1@solani.org> <4e0113a1$0$2452$65785112@news.neostrada.pl>
    <itr5es$99e$2@solani.org> <4e011dbc$0$2455$65785112@news.neostrada.pl>
    <4e01954b$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@4...com>
    <4e01b271$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@4...com>
    <7...@4...com>
    <iuaf34$q8i$1@inews.gazeta.pl>
    <q...@4...com> <iuakgo$ckh$1@news.onet.pl>
    <iuar67$7lk$1@inews.gazeta.pl> <iubvm3$o7m$1@news.onet.pl>
    <a...@n...gazeta.pl> <iuddab$rtd$1@news.onet.pl>
    <iudeml$pp0$1@inews.gazeta.pl>

    Andrzej Jarzabek <a...@g...com> wrote:

    > Ach, z tym to pełna zgoda. Szkoda tylko, że nie mamy żadnego programu
    > kosmiczneego, który moglibyśmy wymienić na 3. miejsce :-)
    ... mysle, ze trzeba to wrszcie powiedziec prosto. Programy kosmiczne
    to takze zaawansowana informatyka. Skonczenie programu apollo pociagnelo
    za soba zwolnienie ... 100tys informatykow. Nie ma czegos takiego jak
    programy kosmiczne, sa programy sluzace do robienia rozwiazan zaawansowanych
    technicznie
    na tyle i stabilnych, ze pozwalaja na stworzenie pociskow miedzykontynentalnych,
    satelitow, elektrowni jadrowych i dobrych samolotow. To wszystko
    jest zaawansowana informatyka, a nie pisanie po raz kolejny sortowania
    na czas. Albo ktos ma program rozwoju zaawansowanej informatyki i przy okazji
    powstaja te wszystkie "zabwaki" ala satelity, albo nie ma. Z powazaniem
    Adam Przybyla