-
1. Data: 2009-09-04 10:50:38
Temat: Polkomtel odciął mnie od sieci
Od: Tristan <n...@s...pl>
Witam,
przenoszę numer z Sami Swoi (Polkomtel) do mobile (Polkomtel). Już trzeci
dzień jestem bez telefonu, bo się Polkomtel z Polkomtelem nie potrafi
dogadać. Karta SS została wyłączona, a karta mobile nie została aktywowana.
W efekcie moi klienci mają komunikat ,,zły numer'', a ja jestem odcięty od
kontaktu z kontrahentami i mam spore straty finansowe.
Bluemedia odpowiedzialna za przenosiny mówi, że najwcześniej w poniedziałek
mnie Polkomtel przyłączy.
Co mogę zrobić? Bluemedia na drzewo mnie zrzuca, do Polkomtela też nie wiem
jak się skontaktować. Numer zniknął, jestem odcięty od klientów, którzy nie
wiedzą jak się ze mną skontaktować.
--
Tristan
Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)
-
2. Data: 2009-09-04 11:22:01
Temat: Re: Polkomtel odciął mnie od sieci
Od: Olgierd <n...@n...problem>
Dnia Fri, 04 Sep 2009 12:50:38 +0200, Tristan napisał(a):
> Bluemedia odpowiedzialna za przenosiny mówi, że najwcześniej w
> poniedziałek mnie Polkomtel przyłączy.
Z ciekawości: dlaczego za przenosiny odpowiada Bluemedia? Mają jakiś
outsourcing?
--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl <==
-
3. Data: 2009-09-04 11:35:20
Temat: Re: Polkomtel odciął mnie od sieci
Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>
Tristan wrote:
> przenoszę numer z Sami Swoi (Polkomtel) do mobile (Polkomtel).
Znaczy mBank mobile?
> Już
> trzeci dzień jestem bez telefonu, bo się Polkomtel z Polkomtelem nie
> potrafi dogadać. Karta SS została wyłączona, a karta mobile nie została
> aktywowana.
Zaopatrz się w dodatkowy telefon. mBank mobile potrafi do 3 tygodni nie
ruszyć dupy i nie dojdziesz czyja wina.
> W efekcie moi klienci mają komunikat ,,zły numer'', a ja
> jestem odcięty od kontaktu z kontrahentami i mam spore straty
> finansowe.
Trudno mi się nie roześmiać na "straty finansowe" i prepaid
wypowiedziane jednym tchem.
> Co mogę zrobić? Bluemedia na drzewo mnie zrzuca, do Polkomtela też nie
> wiem jak się skontaktować. Numer zniknął, jestem odcięty od klientów,
> którzy nie wiedzą jak się ze mną skontaktować.
Interweniować i tyle. mBank mobile też ma biuro olewania klienta. Możesz
jeszcze awaturę zrobić na forum mBanku, ale generalnie zaopatrz się w
między czasie w dodatkową kartę. I przygotuj się nawet 2-3 tygodnie, a
potem donieś na wszystkich do UKE. Wiele więcej nie zrobisz.
Jakub
-
4. Data: 2009-09-04 11:41:20
Temat: Re: Polkomtel odciął mnie od sieci
Od: "Wincynty" <w...@g...pl>
Użytkownik "Jakub Danecki" <j...@d...net> napisał w wiadomości
news:h7qu1o$dbk$1@inews.gazeta.pl...
>> W efekcie moi klienci mają komunikat ,,zły numer'', a ja
>> jestem odcięty od kontaktu z kontrahentami i mam spore straty
>> finansowe.
>
> Trudno mi się nie roześmiać na "straty finansowe" i prepaid
> wypowiedziane jednym tchem.
faktycznie firma musi być potentatem na rynku skoro prezes ma numer w SS :)
że też nie zwróciłem uwagi na to jak czytałem tego posta :P
-
5. Data: 2009-09-04 13:30:02
Temat: Re: Polkomtel odciął mnie od sieci
Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>
Użytkownik "Jakub Danecki" <j...@d...net> napisał w
wiadomości news:h7qu1o$dbk$1@inews.gazeta.pl...
> Tristan wrote:
>
> > W efekcie moi klienci mają komunikat ,,zły numer'', a ja
> > jestem odcięty od kontaktu z kontrahentami i mam spore straty
> > finansowe.
>
> Trudno mi się nie roześmiać na "straty finansowe" i prepaid
> wypowiedziane jednym tchem.
>
Bo wszystko jest wzgledne i warto rozumiec ta prosta prawde.
Dla jednego wszystko powyzej $1mln. jest dopiero spora strata finansowa,
dla drugiego wszystko powyzej 10zl taka bedzie. Ot zycie po prostu i nie
ma sie czemu dziwic, a ludzi sie szanuje nie za ich pieniadze a za to
kim sa, za pieniadze to sie najwyzej w dupe wlazi :)
pozdrawiam,
-
6. Data: 2009-09-04 14:40:17
Temat: Re: Polkomtel odciął mnie od sieci
Od: Tristan <n...@s...pl>
W odpowiedzi na pismo z piątek 04 wrzesień 2009 13:22
(autor Olgierd
publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
wasz znak: <p...@r...org>):
> Z ciekawości: dlaczego za przenosiny odpowiada Bluemedia? Mają jakiś
> outsourcing?
Pewnie tak. mBank daje tylko nazwę zapewne, a technicznie obsługuje to
BlueMedia.
==============
W odpowiedzi na pismo z piątek 04 wrzesień 2009 13:35
(autor Jakub Danecki
publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
wasz znak: <h7qu1o$dbk$1@inews.gazeta.pl>):
>> przenoszę numer z Sami Swoi (Polkomtel) do mobile (Polkomtel).
> Znaczy mBank mobile?
Tak.
>> Już
>> trzeci dzień jestem bez telefonu, bo się Polkomtel z Polkomtelem nie
>> potrafi dogadać. Karta SS została wyłączona, a karta mobile nie została
>> aktywowana.
> Zaopatrz się w dodatkowy telefon.
Ale to nic nie daje. Klienci znają mój numer.
> mBank mobile potrafi do 3 tygodni nie
> ruszyć dupy i nie dojdziesz czyja wina.
Sęk w tym, że winny jest Polkomtel.
>> W efekcie moi klienci mają komunikat ,,zły numer'', a ja
>> jestem odcięty od kontaktu z kontrahentami i mam spore straty
>> finansowe.
> Trudno mi się nie roześmiać na "straty finansowe" i prepaid
> wypowiedziane jednym tchem.
No jeżeli nie możesz zrozumieć, że brak kontaktu z klientami przynosi straty
finansowe, to już nie moja wina.
--
Tristan
Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)
-
7. Data: 2009-09-04 14:42:16
Temat: Re: Polkomtel odciął mnie od sieci
Od: Tristan <n...@s...pl>
W odpowiedzi na pismo z piątek 04 wrzesień 2009 13:41
(autor Wincynty
publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
wasz znak: <h7qucu$ete$1@inews.gazeta.pl>):
>> Trudno mi się nie roześmiać na "straty finansowe" i prepaid
>> wypowiedziane jednym tchem.
> faktycznie firma musi być potentatem na rynku skoro prezes ma numer w SS
a) A trzeba być potentatem, żeby przynosić straty finansowe? Jak ktoś
prowadzi mniejszą działalność to już może być olewany?
b) A co za różnica, jak nazywa się operator usług? Uważasz, że jak się
nazywa Sami Swoi, to jest to coś złego, a jak się nazywa Plus to już
lepiej? Przecież to ta sama sieć.
--
Tristan
Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)
-
8. Data: 2009-09-04 14:56:17
Temat: Re: Polkomtel odciął mnie od sieci
Od: Tristan <n...@s...pl>
W odpowiedzi na pismo z piątek 04 wrzesień 2009 15:30
(autor cpt. Nemo
publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
wasz znak: <h7r4oq$8td$1@news.onet.pl>):
> jest dopiero spora strata finansowa,
> dla drugiego wszystko powyzej 10zl taka bedzie.
Tu nawet nie chodzi o jednorazowe kwoty. Jeżeli prowadzę usługi dla wielu
klientów, a oni nie mogą się ze mną skontaktować, to wtedy mogą se znaleźć
inny serwis.
Dziwi mnie też nastawienie niektórych, że jak małe przedsiębiorstwo, to je
trzeba wyszydzić. Bułki pewnie też kupują tylko na wielkich halach
targowych, upewniając się, że pochodzą z dużej piekarni. Bo mały
przedsiębiorca to zuo. Co te korporacje ludziom z mózgów zrobiły, to
normalnie strach się bać.
--
Tristan
Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)
-
9. Data: 2009-09-04 17:13:13
Temat: Re: Polkomtel odciął mnie od sieci
Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>
Tristan wrote:
> > Zaopatrz się w dodatkowy telefon.
> Ale to nic nie daje. Klienci znają mój numer.
Powiadom ich o tymczasowej zmianie numeru.
> > mBank mobile potrafi do 3 tygodni nie
> > ruszyć dupy i nie dojdziesz czyja wina.
> Sęk w tym, że winny jest Polkomtel.
Ale to nie rozwiązuje problemu, nawet jak dojdziesz, czyja to wina.
> > Trudno mi się nie roześmiać na "straty finansowe" i prepaid
> > wypowiedziane jednym tchem.
> No jeżeli nie możesz zrozumieć, że brak kontaktu z klientami przynosi
> straty finansowe, to już nie moja wina.
Ja tez prowadzę niewielką działalność. Nie znaczy to jednak, że
problemem jest dla mnie utrzymanie telefonu z abonamentem (choćby z
powodu jaj z roamingiem) - bo takich abonentów trakuje się troszkę
inaczej (zwłaszcza z działalnością - stawki biznesowe np. często nei
odróżniają Play od innych sieci). Dodatkowo warto sprawdzić, ile w
praktyce zabiera przeniesienie numeru i ile wynosi (takoż maksymalnie)
blackout i dokonać ruchów wyprzedzających (powiadomienie niektórych
klientów, ustawienie przekierowań i komunikatów na poczcie głosowej dla
innych).
Jak przenosiłem łącze ADSL z TPSA do Ery sprawdziłem to wytypowałem
około 3 tygodni bez Internetu i pomyliłem się o 3 dni. Nie przewidziałem
tylko, że odetną mi go 3 dni przed terminem, ale i z tym dałem sobie radę.
Jakub
-
10. Data: 2009-09-04 17:37:22
Temat: Re: Polkomtel odciął mnie od sieci
Od: Tristan <n...@s...pl>
W odpowiedzi na pismo z piątek 04 wrzesień 2009 19:13
(autor Jakub Danecki
publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
wasz znak: <h7rhr7$lpd$1@inews.gazeta.pl>):
>> > Zaopatrz się w dodatkowy telefon.
>> Ale to nic nie daje. Klienci znają mój numer.
> Powiadom ich o tymczasowej zmianie numeru.
Niemożliwe. Obsługuję bardzo dużo małych klientów, a nie kilku dużych. Taka
specyfika. Sporo klientów to nawet ja nie znam, bo to oni do mnie dzwonią.
>> > mBank mobile potrafi do 3 tygodni nie
>> > ruszyć dupy i nie dojdziesz czyja wina.
>> Sęk w tym, że winny jest Polkomtel.
> Ale to nie rozwiązuje problemu, nawet jak dojdziesz, czyja to wina.
No, ale trzeba se jasno powiedzieć, że to nie mBank winny.
>> > Trudno mi się nie roześmiać na "straty finansowe" i prepaid
>> > wypowiedziane jednym tchem.
>> No jeżeli nie możesz zrozumieć, że brak kontaktu z klientami przynosi
>> straty finansowe, to już nie moja wina.
> Ja tez prowadzę niewielką działalność. Nie znaczy to jednak, że
> problemem jest dla mnie utrzymanie telefonu z abonamentem
A co to za różnica? Tyle, żeby się pochwalić, że cię stać na droższe
rozmowy? No mnie też stać, ale rozrzutność nie jest cechą bogaczy :-P Skoro
mogę płacić połowę albo jeszcze mniej, to wolę płacić połowę albo jeszcze
mniej. GSMa w Polkomtelu mam od 1998 albo 1999 jakoś tak. Ale 2 lata temu
właśnie przeszedłem na przedpłaty. Skoro nie widać różnicy, to po co
przepłacać?
> (choćby z
> powodu jaj z roamingiem)
A nie wiem, nie bywam za granicą. W 1986 byłem w Vaterlandzie tydzień, a w
2005 na 1 dzień na wycieczce na Litwie. Czasami mi się zdarza tylko przejść
na czechosłowacką stronę w górach, jak szlak tam wiedzie.
Ale ZTCW to roming w przedpłatach też jest.
> - bo takich abonentów trakuje się troszkę
> inaczej (zwłaszcza z działalnością - stawki biznesowe np. często nei
> odróżniają Play od innych sieci). Dodatkowo warto sprawdzić, ile w
> praktyce zabiera przeniesienie numeru i ile wynosi (takoż maksymalnie)
> blackout i dokonać ruchów wyprzedzających
No Bluemedia twierdziła, że o 1 w nocy wyłączą starą kartę, a nad ranem
będzie działała nowa. A Polkomtel radośnie starą wyłączył, a nowej nie
włączył przez 3 dni. Ludzie po Sieci pisali, że to max 1 dzień trwa. Więc
moje sprawdzanie okazało się g. warte.
> (powiadomienie niektórych
> klientów,
Nie przy moim profilu działalności.
> ustawienie przekierowań i komunikatów na poczcie głosowej dla
> innych).
To nic nie da. Po wyłączeniu numeru był on ,,widoczny'' dla wszystkich sieci
z komunikatem ,,zły numer'' czy jakoś tak. Tak jakby dzwonić na
nieistniejący numer. Żadna poczta głosowa już nie miała szans działać.
Stara karta została odcięta i numer po prostu zniknął.
> Jak przenosiłem łącze ADSL z TPSA do Ery sprawdziłem to wytypowałem
> około 3 tygodni bez Internetu i pomyliłem się o 3 dni. Nie przewidziałem
> tylko, że odetną mi go 3 dni przed terminem, ale i z tym dałem sobie radę.
Nie zawsze się da coś zrobić. ja w ogóle zacząłem przenosić w lipcu, żeby
trafić w wakacje (mniej klientów dzwoni). A że całość zajęła Polkomtelowi 2
miesiące, to już nie moja wina. A do tego nie potrafią aktywować karty.
Przecież technicznie to ta sama sieć. Więc tylko aktywować numer na nowej
karcie i już.
--
Tristan
Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)