    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Polkomtel odciął mnie od sieci
    Date: Fri, 04 Sep 2009 16:56:17 +0200

    W odpowiedzi na pismo z piątek 04 wrzesień 2009 15:30
    (autor cpt. Nemo
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <h7r4oq$8td$1@news.onet.pl>):

    > jest dopiero spora strata finansowa,
    > dla drugiego wszystko powyzej 10zl taka bedzie.

    Tu nawet nie chodzi o jednorazowe kwoty. Jeżeli prowadzę usługi dla wielu
    klientów, a oni nie mogą się ze mną skontaktować, to wtedy mogą se znaleźć
    inny serwis.

    Dziwi mnie też nastawienie niektórych, że jak małe przedsiębiorstwo, to je
    trzeba wyszydzić. Bułki pewnie też kupują tylko na wielkich halach
    targowych, upewniając się, że pochodzą z dużej piekarni. Bo mały
    przedsiębiorca to zuo. Co te korporacje ludziom z mózgów zrobiły, to
    normalnie strach się bać.

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)