  • 1. Data: 2009-09-03 16:03:18
    Temat: turbo sim, czy dziala to na nowszych telefonach ?
    Od: BearBag <c...@g...com>

    Witam, poniewaz za zdjecie simlocka serwis w mojej okolicy życzy sobie
    min70zl to zastanawiam sie nad zakupem tej magicznej karty omijającej
    simlocka. Turbosim mozna juz kupic na allegro za 10zl z przesylką.
    Czy ktos moze potwierdzic ze dziala to na nokii 5310 express music bez
    problemow? Czy karta sim po doklejeniu nakladki miesci sie w slocie?
    klapka tylnia po tym zabiegu nie odstaje? I czy nie ma problemow z
    bledami pojawiajacymi sie co kilka minut (tak bywalo w starszych
    wersjach turbosimow). Bede wdzieczny za info.

  • 2. Data: 2009-09-03 23:29:15
    Temat: Re: turbo sim, czy dziala to na nowszych telefonach ?
    Od: "RoB" <r...@g...pl>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
[...]

    Nie wiem, jak konkretnie Twoj model Nokii, ale z moja Nokiai 6500 C zadna
    karta turbosim nie dzialala, mimo, ze wiekszosc sprzedawcow twierdzila, ze
    powinna dzialac. Sprawdz na jakiej platformie dziala Twoj model.
    Mi pozostalo sciagniecie simlocka, ogolna cena na miescie byla 120-150zl, a
    znalazlem takich co zrobili to za 50zl, wiec dobrze poszukaj. Fon dziala
    bezproblemowo do dzis :)

    RoB

  • 3. Data: 2009-09-04 07:45:44
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    "BearBag" <c...@g...com> wrote in message
    d.googlegroups.com...
    > Czy ktos moze potwierdzic ze dziala to na nokii 5310 express music bez

    W e51 dziala bez problemu od ponad roku.

  • 4. Data: 2009-09-04 14:57:45
    Od: Maciek <m...@w...pl>

    "RoB" <r...@g...pl> napisał:

    >Nie wiem, jak konkretnie Twoj model Nokii, ale z moja Nokiai 6500 C zadna
    >karta turbosim nie dzialala, mimo, ze wiekszosc sprzedawcow twierdzila, ze
    >powinna dzialac. (...)

    A widzisz, bo to zależy od wersji softu, jaką masz w telefonie. Mi z
    v03.21 turbosim śmiga (też chcieli z jakies 150zł za zdjęcie, ale już
    dłuższy czas tenu, a TSIMa kupiłem za 30zł - na tańszym też nie
    chciała działać). Ponoć nie działa powyżej v6.60

    BearBag <c...@g...com> napisał:

    >Czy ktos moze potwierdzic ze dziala to na nokii 5310 express music bez
    >problemow?

    Mogę Ci tylko napisać, że jak wejdziesz na allegro i wpiszesz SUPER
    X-SIM, to dowiesz się:
    Nokia 5310 (nie działa powyżej v7.10 , przy 7.10 nie działają
    niektóre karty Play)

    Sprawdź sobie wersję sortu: *#0000#