  • 1. Data: 2009-09-04 09:37:06
    Temat: Era TT Happy Taniej ?
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    opölaca sie to aktywowac? Jakos mnie zastanawia ze pozniej nie mozna sie
    juz z tego wycofac. Jestem w TT od jakiegos czasu i to przeoczylem- he
    he myslalem ze to z automatu sie dostaje :) Najpierw jest po 4
    miesiacych pozniej po 8. Wchodzic w to?

    m[...]

  • 2. Data: 2009-09-04 10:09:06
    Temat: Re: Era TT Happy Taniej ?
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

> [...]
    > juz z tego wycofac. Jestem w TT od jakiegos czasu i to przeoczylem- he he
    > myslalem ze to z automatu sie dostaje :) Najpierw jest po 4 miesiacych

    stawki masz mniejsze to dlaczego sie zastanawiasz?

  • 3. Data: 2009-09-04 11:50:29
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

> [...]
    > ze to z automatu sie dostaje :) Najpierw jest po 4 miesiacych pozniej po 8.

    A nie lepiej przejsc na "hot"?

  • 4. Data: 2009-09-04 12:10:51
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > A nie lepiej przejsc na "hot"?

    jak duzo sie smsuje i dzwoni w sieci to nie warto.