  • 1. Data: 2009-09-03 14:59:13
    Temat: Ciekawostka bramki Plusa
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.polsce>

    Na ich oficjalnej stronie http://www1.plus.pl/bsm/ mają oficjalną bramkę
    sms.

    Ciekawostką jest odrzucanie smsa, w ktorego treści znajduje się słowo
    "przywiozlem" z powodu "niedozwolonej treści". Czy ja tak mam, czy to jest u
    wszystkich. Moze ktoś ma jakieś wytłumaczenie tegoż ciekawego zjawiska?

  • 2. Data: 2009-09-03 15:50:23
    Temat: Re: Ciekawostka bramki Plusa
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Thu, 3 Sep 2009 16:59:13 +0200, Krzysiek napisał(a):

> [...]
    > wszystkich. Moze ktoś ma jakieś wytłumaczenie tegoż ciekawego zjawiska?

    Bramka nie akceptuje wyrazów zawierających "zl". Jest to bardzo głupi filtr
    treści.

    --
    GLaF

  • 3. Data: 2009-09-03 16:28:16
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "GLaF" <g...@n...takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości grup
    net...
    > Bramka nie akceptuje wyrazów zawierających "zl". Jest to bardzo głupi
    > filtr
    > treści.

    Nie lubią polskiej waluty? :)

  • 4. Data: 2009-09-03 17:28:17
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.polsce>

    > Bramka nie akceptuje wyrazów zawierających "zl". Jest to bardzo głupi
    > filtr
    > treści.

    Istotnie, nawet tylko dwie literki "zl" nie przechodzą przez ten filtr.
    Urzekła mnie troska o moją polszczyznę ze strony informatyków Polkomtela.
    Wprost genialne!!

  • 5. Data: 2009-09-03 17:47:53
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-09-03 19:28, Krzysiek napisał/a:

    > Istotnie, nawet tylko dwie literki "zl" nie przechodzą przez ten filtr.
    > Urzekła mnie troska o moją polszczyznę ze strony informatyków
    > Polkomtela. Wprost genialne!!

    "zl" nie przechodzi ale "zł" już tak, ale dochodzi jako "zl"
    Tak samo jest z "przywiozlem" - nie przechiodzi a "przywiozłem" już tak.
    Walka z nieprawidłową pisownią? ;-)

    --
    CZ.

  • 6. Data: 2009-09-04 00:33:23
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Thu, 3 Sep 2009 16:59:13 +0200, Krzysiek wrote:
> [...]
    > Ciekawostką jest odrzucanie smsa, w ktorego treści znajduje się słowo
    > "przywiozlem" z powodu "niedozwolonej treści".

    Lista niedozwolonych slow zatacza coraz wieksze kregi...
    www.wykop.pl/link/231196/niedozwolone-slowo-teraz
    http://img30.imageshack.us/img30/5582/plusgsm.png
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 7. Data: 2009-09-04 07:51:34
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> napisał w
    wiadomości news:h7pm1h$aan$1@news.interia.pl...

    > Lista niedozwolonych slow zatacza coraz wieksze kregi...

    No coz, proste: tERAz :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2009-09-19 08:30:59
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    GLaF (g...@n...takiego.numeru.pl)
    in news:1uksaeoikxkbz$.y4w9zzu2k2os.dlg@40tude.net

    > Bramka nie akceptuje wyrazów zawierających "zl". Jest to bardzo
    > głupi filtr treści.

    A możecie sprawdzić jeszcze raz teraz? Wygląda na to, że już działa.
    Poprawili?

    Marcin Sz.

  • 9. Data: 2009-09-19 08:59:12
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu Marcin Szumilas tak oto obwieścił(a):

    > A możecie sprawdzić jeszcze raz teraz? Wygląda na to, że już działa.
    > Poprawili?

    Nie mają co poprawiać, bo to nie bug tylko celowo wprowadzony filtr
    antyspamowy. Bodajże kilka dni temu na telepolis było. A kolejna notka że
    zajęły się tym jakieś organa czy aby nie ma nadużyć.

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 10. Data: 2009-09-19 11:29:13
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Sat, 19 Sep 2009 10:59:12 +0200, Piotr M napisał(a):

    > Pewnego razu Marcin Szumilas tak oto obwieścił(a):

    > Nie mają co poprawiać, bo to nie bug tylko celowo wprowadzony filtr
    > antyspamowy.

    Ale wygląda na to, że poprawili. A mieli co poprawiać bo ten filtr był
    bezsensowny.

    --
    GLaF