  • 1. Data: 2009-09-04 11:35:18
    Temat: Bramka do USA sieć T-mobile
    Od: "Jerzy Junkiewicz" <j...@g...com.WYTNIJ.TO>

    Posiada ktoś może namiary na bramkę dzieki której wysle sms do Amerykanskiej
    sieci T-MOBILE ?

    Niestety ale nawet nie dochodzą sms-y z telefonu PLUSA:(

  • 2. Data: 2009-09-04 11:50:03
    Temat: Re: Bramka do USA sieć T-mobile
    Od: "K77" <k...@n...pl>

    "Jerzy Junkiewicz" <j...@g...com.WYTNIJ.TO> wrote in message
    > Posiada ktoś może namiary na bramkę dzieki której wysle sms do
    > Amerykanskiej sieci T-MOBILE ?
    >
    > Niestety ale nawet nie dochodzą sms-y z telefonu PLUSA:(

    https://my.t-mobile.com/connectshare/connectandshare
    .aspx?sendsms=true

  • 3. Data: 2009-09-04 12:07:33
    Od: "Jerzy Junkiewicz" <j...@g...com.WYTNIJ.TO>

    Jednak nic z tego, tam trzeba miec telefon w T-Mobile aby sie zapisać, bez
    tego nic sie nie wysle:((

  • 4. Data: 2009-09-04 13:40:31
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    > Posiada ktoś może namiary na bramkę

    Podpisuję się, z tym że do AT&T. Swego czasu szukałem, ale nie specjalnie na
    cokolwiek trafiłem. Nie mam nawet jak natychmiast sprawdzić czy doszło...
    No, chyba, że odpowiedź telefoniczna zawarta we wiadomości...

    --
    Pzdr., Wycior

  • 5. Data: 2009-09-04 13:42:38
    Od: "K77" <k...@n...pl>

    > Jednak nic z tego, tam trzeba miec telefon w T-Mobile aby sie zapisać, bez
    > tego nic sie nie wysle:((

    No ja mam w T-Mobile USA...Ale zaraz sprawdze czy czasem da sie bez
    logowania

  • 6. Data: 2009-09-04 15:40:27
    Od: "Jerzy Junkiewicz" <j...@g...com.WYTNIJ.TO>

    Ja własnie wygoglowałem sobie cos takiego http://smsbulk.pl można wyslac sms
    do 699 sieci w 235 krajach,i oczywiscie doszedł moj sms do kumpeli w USA:)))
    Fajnie jest bo na stronce jest napisane jakie sieci obsługuje w jakich
    krajach:)

    Pozdrawiam