-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!un
t-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POS
TED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia
References: <pd1c55$quo$1@node1.news.atman.pl>
<5af439a2$0$616$65785112@news.neostrada.pl>
<pd1evc$u08$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <pd1evc$u08$1@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje
segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
Date: Thu, 10 May 2018 16:30:17 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 54
Message-ID: <5af4577e$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.151.254
X-Trace: 1525962622 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 681 83.26.151.254:53979
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:241145
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:pd1evc$u08$...@n...news.atman.pl...
Użytkownik "brum" <s...@n...berdyczow> napisał w wiadomości
>> myślisz, że gdzie indziej będzie lepiej?
>Ale jednak zzauważyłem, że często (prawda, nie zawsze) dictum
>"spieprzam stąd" ma działanie cudowne, gdy zwykłe zgłoszenie nic nie
>robi, groźba "wypadam od was gdziekolwiek" działa cuda. Ostatnio
>zadziałała na jednym z moich Tuck-Tuck-ów w miksie... Na numerze że
>tak powiem, załapałem blokadę wychodzących. Doładowałem, rozumiem,
>trzeba odczekać, nie ma sprawy. Ale przez 5 dni blokada nie spadła...
>Jeden mail i następnego dnia dzwoni konsultant i wszystko prostuje.
>...Yyy...czemu nie zgłosiłeś wcześniej? Ależ zgłosiłem, kilka razy!
>Dopiero przedstawienie persektywy "już nie będę waszym klientem"
>okazało się skuteczne.
No coz - jesli pomoglo, to swietnie.
Ale ... ty jestes jeden, a oni maja miliony klientow.
Na jednym im az tak bardzo nie zalezy :-)
A poniewaz u wszystkich tak samo ... ty odejdziesz, ktos przyjdzie.
Bo sie obrazil na swojego :-)
I dopiero jakis spadek ilosci klientow widoczny w slupkach moze
jakiegos dyrektora poruszyc.
Albo "koszt pozyskania klienta", o ile sie ktos zastanowi "a jakby tak
ich utrzymac" ?
A w dodatku - w trosce o nasze konsumentow prawa, zepsulismy sobie
rynek.
Dawniej dostawal operator pisemko z wnioskiem o przeniesienie, i mial
czas na negocjacje.
Ale chcieli"smy" lepiej, to teraz ma czas juz tylko na uwolnienie
numeru.
>Taa... słupki, słupki... prosto z dupki, a dla klienta nadal czarna
>magia. Już nie pamiętam gdzie, miałem tak, ze automatyczny BOK miał
>bardzo gęste menu, ale była informacja, że w każdym momencie,
>połączenie z konsultantem uzyskasz naciskając zero (czy co tam,
>ważne, by skutecznie). I tak powinno być, nie zawsze ma się czas,
>poświęcać 20 minut na przedarcie się przez ogromne menu ze stekiem
>bzdur.
Co do TP mam mieszane uczucia:
-coraz rzadziej sie psuje, to i narzekac nie trzeba,
-dali konsultantom wiecej narzedzi, i proste usterki internetu
potrafia naprawic juz na pierwszej linii,
-ale cos tam pozmieniano w automacie, teraz jakas samoobsluga a na
koncu "przyjelismy zgloszenie usterki".
albo i nie. Trzeba sie inteligencja wykazac, zeby z czlowiekeim
pogadac :-(
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.05.18 17:01 brum
- 10.05.18 22:23 HF5BS
- 10.05.18 22:47 HF5BS
- 10.05.18 23:06 HF5BS
- 10.05.18 23:41 J.F.
- 11.05.18 04:45 HF5BS
- 11.05.18 10:33 J.F.
- 11.05.18 12:24 HF5BS
- 11.05.18 14:19 J.F.
- 11.05.18 21:43 i...@p...pl
- 11.05.18 22:38 Tomasz Śląski
- 12.05.18 08:33 Tomasz Śląski
- 12.05.18 08:55 Tomasz Śląski
- 12.05.18 08:59 Tomasz Śląski
- 12.05.18 17:14 HF5BS
Najnowsze wątki z tej grupy
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty