eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPolkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
  • Data: 2018-05-11 14:19:49
    Temat: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:pd3qvu$9gd$...@n...news.atman.pl...
    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>>No, to wiadomo, że nie będę konsultanta walił, chyba, że to jakaś
    >>>pinda (n=z) będzie. Ale jak grzeczny, to spoko. Oznajmię tylko, że
    >>>spadam.
    >
    >> A myslisz, ze on ma komu przekazac "klient sie wk* i chce spadac" ?

    >Mało mnie to obchodzi. On jest na linii frontu i jak nie ma komputera
    >do tego, to na karteczce druczkiem napisać i się odjebać.

    Ale po co ma napisac na karteczce, skoro jej nie ma komu przekazac ?
    Pisac tylko po to, zeby do kosza wyrzucic ?
    To lepiej powiedziec wyuczona formułke i zapomniec :-)

    Ale moze ich nie doceniam - moze juz powstal dzial utrzymania klienta
    :-)

    >>>Ja już parę razy odpuszczałem, jeśli przewina niewielka, a nie
    >>>byłem pewien,
    >> a tu chyba polowa bez cen..

    >Ja powiem tak - jeśli jest czytnik cen, a obsługa jest grzeczna i
    >uczciwa, to jestem gotów przymknąć oko. Bo w sumie zanim dojdę do
    >kasy, dowiaduję się o cenie i mogę podjąć spokojną decyzję, a nie
    >burzę w mózgu, czy kupić o 10 groszy wiecej, czy nie.

    No, nie ma falszywej ceny, to juz polowa zalatwiona.
    Nawet wiem gdzie jest ten czytnik.
    Ale powoli juz mnie meczy chodzenie tam i z powrotem ... moze jednak
    naslac im kontrole :-)


    >> kierownik sklepu powinien przeciez sam o to dbac.
    >Nie inaczej.
    >Dlatego napisałem, że gdyby przeprosili za problem i "nie możemy
    >sprzedać taniej", to bym odpuścił.

    Z prawnego punktu widzenia, to ty juz to kupiles po podanej cenie.
    Teraz to kierownik moze juz tylko zadbac, zeby na nastepnych nie
    stracic :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: