-
Data: 2018-05-10 16:08:25
Temat: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:pd1c55$quo$...@n...news.atman.pl...
>Dlaczego PLUS abonentom Fak-Faka umożliwia szybkie dotarcie do
>konsultanta, a już abonentom UPC (czy może sądzą, że to ex-Tepsa?)
>nie. Wybranie zera skutkuje ponowną recytacją menu, a po 3 próbie
>rozłaczzenie. I to jest właśnie ta "segregacja rasowa".
>Dodatkowo komplikacja menu, pierdolenie przez automat jakichś głupich
>treści, nie przyszedłem wysłuchiwać bzzdur o nowych telefonach, jaki
>mamy wspaniały prąd i usługi bankowe, tylko rozwiązać problem. Czy to
>firma dla debili? Jaja kobyły, a nie byłem w stanie tego logicznie
>ogarnąć.
A dzwoniles do swojej bylej ? Tzn Orange mam na mysli :)
Wszyscy teraz maja takie automaty.
Ladnie opisac, i wyslac do UKE.
UKE sypnie karą, to moze bedzie lepiej.
>To tylko taka gorzka uwaga, że firmom coraz mniej leży na sercu dobro
>ich klientów. Mam nadzieję, że czyta to ktoś z PLUSa (Polkomtel,
>wiadomo). I może jakaś decyzyjna głowa się zreflektuje, zanim stracą
>kolejnego abonenta,
Wydamy 100 mln na reklamy, to klienci przyjda.
Nie wydamy, to nie przyjda, a jeszcze uciekna, bo u konkurencji 2zl
taniej :-P
Trzeba przyznac, ze te telefony coraz lepsze, coraz rzadziej trzeba
dzwonic, a za to usterki coraz bardziej skomplikowane.
W sumie ... moze najbardziej oplacalne to "a niech sp*" :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.05.18 16:30 J.F.
- 10.05.18 17:01 brum
- 10.05.18 22:23 HF5BS
- 10.05.18 22:47 HF5BS
- 10.05.18 23:06 HF5BS
- 10.05.18 23:41 J.F.
- 11.05.18 04:45 HF5BS
- 11.05.18 10:33 J.F.
- 11.05.18 12:24 HF5BS
- 11.05.18 14:19 J.F.
- 11.05.18 21:43 i...@p...pl
- 11.05.18 22:38 Tomasz Śląski
- 12.05.18 08:33 Tomasz Śląski
- 12.05.18 08:55 Tomasz Śląski
- 12.05.18 08:59 Tomasz Śląski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Kup szybko nową ładowarkę do smartfona
- Telefonia VoIP
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
Najnowsze wątki
- 2025-07-30 Taka ciekawostka pożarowa :)
- 2025-07-30 Danina dla artystów, tworców i producentów od zakupu sprzętu elektronicznego.
- 2025-07-30 Białystok => Software Engineer .Net <=
- 2025-07-30 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-30 Kolejni bezrobotni inżynierowie na zasiłkach...
- 2025-07-30 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-07-30 Warszawa => Konsultant Wiodący SAP PP <=
- 2025-07-30 MILLER ZAORAŁ PRO-UKRAIŃSKIEGO REDAKTORA
- 2025-07-29 "cywilny przemysł stoczniowy w USA praktycznie nie istnieje"
- 2025-07-29 Błąd w Sofcie Powodem Wymiany 3 Duńskich Fregat Typu Iver Huitfeldt
- 2025-07-29 Re: PLL LOT na pokładzie zemdlało kilku pasażerów, a linie lotnicze nie zapewniły nawet podstawowego wsparcia - choćby szklanki wody.
- 2025-07-29 Re: Podkreślają też wielką szkodliwość zdrowotną wiatraków, które usytuowane bardzo blisko siedlisk ludzkich mają negatywny wpływ na zdrowie ludzkie".
- 2025-07-29 Re: bełkot reklamowy eSIM, których nikt nie chce, bo są niebezpieczne.
- 2025-07-29 Błąd w Sofcie Powodem Wymiany 3 Duńskich Fregat Typu Iver Huitfeldt
- 2025-07-29 Warszawa => IT Data Analyst (Power BI) <=