eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPolkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasow?"... obja?nienia w tre?ci.
  • Data: 2018-05-11 22:38:15
    Temat: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasow?"... obja?nienia w tre?ci.
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...bezspamu.org.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 10.05.2018 o 17:01, brum pisze:

    > Żeby chociaż kto? się postarał i oddał 10% to bym ich szanował. A tak to
    > znów złożę reklamację na słabe ?wiatło księżyca i zobaczę ile oddadz?.

    Operatorzy mają już wypracowaną procedurę na takie przypadki: automat
    kalkuluje, czy opłaca się uznać reklamację czy nie. Przy czym w drugim
    wypadku nie stosuje się już metody 'nie uznajemy reklamacji i co nam pan
    zrobisz' tylko po pewnym czasie wypowiada się abonentowi umowę pod byle
    pretekstem.

    Ja stosuję u siebie tą drugą metodę już na etapie zawierania umowy, co
    skutkuje niemal zerowymi problemami z obsługą klientów. Jak widzę, że
    będą z pacjentem kłopoty, bo koleś jest z gatunku szukacza dziury w
    całym, to po prostu aktywnie odmawiam zawarcia umowy. Ostatnio nawet
    jednemu takiemu upierdzie napisałem wprost, że jego sposób podejścia do
    zawierania umowy nie daje szans na harmonijną współpracę w przyszłości,
    w związku z czym skorzystam z przysługującego mi prawa swobodnego wyboru
    klienta, podobnie jak on może skorzystać ze swobodnego wyboru operatora.

    --
    Ślązak

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: