eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPolkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
  • Data: 2018-05-10 16:30:17
    Temat: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:pd1evc$u08$...@n...news.atman.pl...
    Użytkownik "brum" <s...@n...berdyczow> napisał w wiadomości
    >> myślisz, że gdzie indziej będzie lepiej?

    >Ale jednak zzauważyłem, że często (prawda, nie zawsze) dictum
    >"spieprzam stąd" ma działanie cudowne, gdy zwykłe zgłoszenie nic nie
    >robi, groźba "wypadam od was gdziekolwiek" działa cuda. Ostatnio
    >zadziałała na jednym z moich Tuck-Tuck-ów w miksie... Na numerze że
    >tak powiem, załapałem blokadę wychodzących. Doładowałem, rozumiem,
    >trzeba odczekać, nie ma sprawy. Ale przez 5 dni blokada nie spadła...
    >Jeden mail i następnego dnia dzwoni konsultant i wszystko prostuje.
    >...Yyy...czemu nie zgłosiłeś wcześniej? Ależ zgłosiłem, kilka razy!
    >Dopiero przedstawienie persektywy "już nie będę waszym klientem"
    >okazało się skuteczne.

    No coz - jesli pomoglo, to swietnie.
    Ale ... ty jestes jeden, a oni maja miliony klientow.
    Na jednym im az tak bardzo nie zalezy :-)

    A poniewaz u wszystkich tak samo ... ty odejdziesz, ktos przyjdzie.
    Bo sie obrazil na swojego :-)

    I dopiero jakis spadek ilosci klientow widoczny w slupkach moze
    jakiegos dyrektora poruszyc.
    Albo "koszt pozyskania klienta", o ile sie ktos zastanowi "a jakby tak
    ich utrzymac" ?

    A w dodatku - w trosce o nasze konsumentow prawa, zepsulismy sobie
    rynek.
    Dawniej dostawal operator pisemko z wnioskiem o przeniesienie, i mial
    czas na negocjacje.
    Ale chcieli"smy" lepiej, to teraz ma czas juz tylko na uwolnienie
    numeru.

    >Taa... słupki, słupki... prosto z dupki, a dla klienta nadal czarna
    >magia. Już nie pamiętam gdzie, miałem tak, ze automatyczny BOK miał
    >bardzo gęste menu, ale była informacja, że w każdym momencie,
    >połączenie z konsultantem uzyskasz naciskając zero (czy co tam,
    >ważne, by skutecznie). I tak powinno być, nie zawsze ma się czas,
    >poświęcać 20 minut na przedarcie się przez ogromne menu ze stekiem
    >bzdur.

    Co do TP mam mieszane uczucia:
    -coraz rzadziej sie psuje, to i narzekac nie trzeba,
    -dali konsultantom wiecej narzedzi, i proste usterki internetu
    potrafia naprawic juz na pierwszej linii,
    -ale cos tam pozmieniano w automacie, teraz jakas samoobsluga a na
    koncu "przyjelismy zgloszenie usterki".
    albo i nie. Trzeba sie inteligencja wykazac, zeby z czlowiekeim
    pogadac :-(

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: