-
Data: 2018-05-10 22:47:20
Temat: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:5af4577e$0$681$65785112@news.neostrada.pl...
>>Dopiero przedstawienie persektywy "już nie będę waszym klientem" okazało
>>się skuteczne.
>
> No coz - jesli pomoglo, to swietnie.
W UPC działa, w "DeMobilu" działa, w Sferii niezbyt (problem wywalania
połaczenia przy przekroczeniu strefy dopuszczalnego zasięgu, tylko, że
ruszałem telefonem nie więcej, niż między swoim uchem, a stołem, przy którym
siedziałem... Ale Przynajmniej mają tę zaletę, ze abo mam naprawdę tani,
płacę 6.90, mam (roczna lojalka) 60 minut na krajowe i komórki, bez lojalki
było by 30 minut. W najgorszym razie jednym kodem przerzucam na numer
komórkowy (mam te kody na liście kontaktów i nie muszę ręcznie wklepywać) i
problem prawie znika, tylko poczta się wyłącza.
> Ale ... ty jestes jeden, a oni maja miliony klientow.
> Na jednym im az tak bardzo nie zalezy :-)
To teoretycznie nie powinni tak reagować, wywaliło, to wywaliło, i ch*j, ty
odejdzesz, trzech przyjdzie. A jednak próbują mnie zatrzymać...
> A poniewaz u wszystkich tak samo ... ty odejdziesz, ktos przyjdzie.
> Bo sie obrazil na swojego :-)
Nie ukrywam, że promlem trochę też znam od drugiej strony, jak jakiś klient
gamoń odejdzie, to inni przyjdą, świadomi, ze gamonia już nie spotkają.
> I dopiero jakis spadek ilosci klientow widoczny w slupkach moze jakiegos
> dyrektora poruszyc.
O ile w ogóle.
> Albo "koszt pozyskania klienta", o ile sie ktos zastanowi "a jakby tak ich
> utrzymac" ?
Możze liczą, ze dobrze potraktowany klient jednak będzie w krawacie i puści
marketing szeptany "tutej, tutej, numer kupcie"?
>
> A w dodatku - w trosce o nasze konsumentow prawa, zepsulismy sobie rynek.
> Dawniej dostawal operator pisemko z wnioskiem o przeniesienie, i mial czas
> na negocjacje.
> Ale chcieli"smy" lepiej, to teraz ma czas juz tylko na uwolnienie numeru.
I w rezultacie wcale się nie zdziwię, jeśli takich niby-usterek będzie
więcej, a jakas samotna babinka, która nie jest osobą techniczną, oraz nie
ma takiego wsparcia, jak dostała ode mnie teraz (osoba formalnie obca, ale
sercu bliższa, niż niejedna rodzona ciotka), straci kontakt z otoczeniem.
("Połączenie z konsultantem" wbudowane w menu)
>>ważne, by skutecznie). I tak powinno być, nie zawsze ma się czas,
>>poświęcać 20 minut na przedarcie się przez ogromne menu ze stekiem bzdur.
>
> Co do TP mam mieszane uczucia:
Jak to z nowiutkim Mercem, którym jedzie teściowa i fika nim w przepaść...
> -coraz rzadziej sie psuje, to i narzekac nie trzeba,
> -dali konsultantom wiecej narzedzi, i proste usterki internetu potrafia
> naprawic juz na pierwszej linii,
Rzeczywiście, pojmowanie konsultantów uległo niekiedy poprawie.
> -ale cos tam pozmieniano w automacie, teraz jakas samoobsluga a na koncu
> "przyjelismy zgloszenie usterki".
Niech sobie i będzie samoobsługa...
> albo i nie. Trzeba sie inteligencja wykazac, zeby z czlowiekeim pogadac
> :-(
Byle właśnie nie odcinać konsumenta od konsultanta. Ja sobie poradzę, nawet,
jak kilka razy będę musiał zadzwonić, to w końcu załapię ścieżkę
postępowania i żywego ludzia ucapię. Ale osoba, której nie wiadomo, ile
jeszcze życia zostało? Oby jak najwięcej. Ale, czy przedwojenna osoba ma
jeszcze czas, by go tracić na takich automatycznych BOKach?
Na szczęście się okazało, że jak ja zadzwoniłem i tam popytlowałem BOKistce,
czy BOKistowi (nie poprawiać, gramatyk celowy), to za kilka minut
przypełznął jakiś SMS i telefon zaczął normalnie działać. Przedzwoniłem i
już było dobrze. Dla takiej osoby ma to duże znaczenie.
--
Pies może złamać serce tylko raz,
kiedy jego własne przestaje bić...
Następne wpisy z tego wątku
- 10.05.18 23:06 HF5BS
- 10.05.18 23:41 J.F.
- 11.05.18 04:45 HF5BS
- 11.05.18 10:33 J.F.
- 11.05.18 12:24 HF5BS
- 11.05.18 14:19 J.F.
- 11.05.18 21:43 i...@p...pl
- 11.05.18 22:38 Tomasz Śląski
- 12.05.18 08:33 Tomasz Śląski
- 12.05.18 08:55 Tomasz Śląski
- 12.05.18 08:59 Tomasz Śląski
- 12.05.18 17:14 HF5BS
- 12.05.18 17:19 HF5BS
- 12.05.18 17:55 HF5BS
- 14.05.18 18:36 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe