eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPolkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
  • Data: 2018-05-11 12:24:01
    Temat: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5af5553f$0$31352$65785112@news.neostrada.pl...
    >>No, to wiadomo, że nie będę konsultanta walił, chyba, że to jakaś pinda
    >>(n=z) będzie. Ale jak grzeczny, to spoko. Oznajmię tylko, że spadam.
    >
    > A myslisz, ze on ma komu przekazac "klient sie wk* i chce spadac" ?

    Mało mnie to obchodzi. On jest na linii frontu i jak nie ma komputera do
    tego, to na karteczce druczkiem napisać i się odjebać.


    >>Zrobi się negatywny marketing szeptany.
    >
    > Podeslij link rzecznikowi, ale anonimowo oczywiscie :-)

    Dam radę, spoko.

    >>Ja już parę razy odpuszczałem, jeśli przewina niewielka, a nie byłem
    >>pewien,
    >
    > a tu chyba polowa bez cen..

    Ja powiem tak - jeśli jest czytnik cen, a obsługa jest grzeczna i uczciwa,
    to jestem gotów przymknąć oko. Bo w sumie zanim dojdę do kasy, dowiaduję się
    o cenie i mogę podjąć spokojną decyzję, a nie burzę w mózgu, czy kupić o 10
    groszy wiecej, czy nie.

    >>pouczeniu, to mi wystarczy. Ale jak będzie trzeba, to wymyślę, jak
    >>użądlić.
    >
    > A zycie podpowiada, ze to jest wlasnie cywilizowany sposob.

    Ale ja nie mówię, że nie... Po prostu chcę to załatwić pokojowo, jak nie
    przystaną na to i będą chamscy, wtedy uderzam.

    > Jeden mandacik, drugi ... a moze i nawet najpierw pouczaja ... choc

    To teżz element gry. Wolę pozostawić perspektywę kary mandatu, na nieco
    później. Aby jak to powiedzieć... pozostawić sobie haka, jako argument na
    przyszłe zdarzenia, że np. jak się nie poprawią, zawoła się WIIH ponownie i
    tym razem będzie boleśniej. A tak, mogło by to zmusić do częstszego wołania
    kontroli, co niekoniecznie było by dobre.

    > kierownik sklepu powinien przeciez sam o to dbac.

    Nie inaczej.
    Dlatego napisałem, że gdyby przeprosili za problem i "nie możemy sprzedać
    taniej", to bym odpuścił.

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: