eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPolkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    References: <pd1c55$quo$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <pd1c55$quo$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje
    segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
    Date: Thu, 10 May 2018 16:08:25 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 33
    Message-ID: <5af4525d$0$690$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.151.254
    X-Trace: 1525961309 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 690 83.26.151.254:53934
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:241144
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:pd1c55$quo$...@n...news.atman.pl...
    >Dlaczego PLUS abonentom Fak-Faka umożliwia szybkie dotarcie do
    >konsultanta, a już abonentom UPC (czy może sądzą, że to ex-Tepsa?)
    >nie. Wybranie zera skutkuje ponowną recytacją menu, a po 3 próbie
    >rozłaczzenie. I to jest właśnie ta "segregacja rasowa".
    >Dodatkowo komplikacja menu, pierdolenie przez automat jakichś głupich
    >treści, nie przyszedłem wysłuchiwać bzzdur o nowych telefonach, jaki
    >mamy wspaniały prąd i usługi bankowe, tylko rozwiązać problem. Czy to
    >firma dla debili? Jaja kobyły, a nie byłem w stanie tego logicznie
    >ogarnąć.

    A dzwoniles do swojej bylej ? Tzn Orange mam na mysli :)
    Wszyscy teraz maja takie automaty.

    Ladnie opisac, i wyslac do UKE.
    UKE sypnie karą, to moze bedzie lepiej.

    >To tylko taka gorzka uwaga, że firmom coraz mniej leży na sercu dobro
    >ich klientów. Mam nadzieję, że czyta to ktoś z PLUSa (Polkomtel,
    >wiadomo). I może jakaś decyzyjna głowa się zreflektuje, zanim stracą
    >kolejnego abonenta,

    Wydamy 100 mln na reklamy, to klienci przyjda.
    Nie wydamy, to nie przyjda, a jeszcze uciekna, bo u konkurencji 2zl
    taniej :-P

    Trzeba przyznac, ze te telefony coraz lepsze, coraz rzadziej trzeba
    dzwonic, a za to usterki coraz bardziej skomplikowane.
    W sumie ... moze najbardziej oplacalne to "a niech sp*" :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: