eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPolkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
  • Data: 2018-05-10 15:08:24
    Temat: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "HF5BS" <h...@...pl> napisał w wiadomości
    news:pd1evc$u08$1@node1.news.atman.pl...
    > Już nie pamiętam gdzie, miałem tak, ze automatyczny BOK miał bardzo gęste
    > menu, ale była informacja, że w każdym momencie, połączenie z konsultantem
    > uzyskasz naciskając zero (czy co tam, ważne, by skutecznie). I tak powinno
    > być, nie zawsze ma się czas, poświęcać 20 minut na przedarcie się przez
    > ogromne menu ze stekiem bzdur.

    Jeszcze taki przytyk:
    Wyobraź sobie, że dzwonisz na pogotowie, bo ktoś z rodziny dostał zawału,
    bądź zdarzyło się cokolwiek innego, każącego przypuszczać, że niezbędna jest
    natychmiastowa interwencja.
    Tu pogotowie Miasta Warszawy. Firma Mxxx> oferuje państwu komfortowe
    przewozy do szpitala/Apteka <yyy> ma dla Państwa tanie leki na receptę i bez
    recepty. Aby zzapoznać się z ofertą przewozów, naciśnij jeden, aby zapoznać
    się z ofertą leków w aptece, aby zgłosić potrzebę pomocy lekarskiej,
    naciśnij trzy.
    Trzy... Aby zgłosić bóle w klatce piersiowej, naciśnij jeden, aby zgłosić
    utratę przytomności, naciśnij dwa, aby zgłosić nadciśnienie, naciśnij trzy,
    aby zglosić wybadek z obrażeniami, naciśnij cztery...
    Jeden... Aby zgłosić kołatanie serca, naciśnij jeden, aby {BAAAANG} zgłosić
    arytmię, naciśnij dwa, aby zgłosić czestoskurcz, naciśnij trzy...

    {BAAAANG} w tym momencie pacjent stracił przytomność. Bo np, rzeczywiście ma
    atak serca, albo udar krwotoczny mózgu i sekundy mają znaczenie. Ale
    szczegółów już nie przedstawi i jakj w ciągu kwadransa nie zapoda mu się
    pomocy, to będzie kaput, a jest sam. Ustalenie lokalizacji...? Dzwonił z
    komórki, będąc np. autem w trasie, godzina 2 w nocy, niedaleko od miasta,
    więc pogot blisko (*) Połączenie z konsultantem? Gdziee tam, może dopiero
    dwa menu dalej, jak będzie wytrwale naciskać kolejne opcje, a tak, to wróci
    do menu, a po 3-krotnym błędnym naciśnięciu, rozłaczy połaczenie... Tak
    działa autoBOK PLUSa...

    (*) http://999.gourl.org - skrajność, wynikła m.in. z nieprzyjazności
    systemu, szczegóły, zwłaszcza jeden (zwróćcie uwagę na PS inicjatora wątku),
    mrożą krew w żyłach. (wie ktoś, jaki był finał?)

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: