-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: "HF5BS" <h...@...pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia
Subject: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje
segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
Date: Thu, 10 May 2018 15:08:24 +0200
Organization: Stowarzyszenie Przeżuwaczy Szmat
Lines: 42
Message-ID: <pd1g86$vaf$1@node1.news.atman.pl>
References: <pd1c55$quo$1@node1.news.atman.pl>
<5af439a2$0$616$65785112@news.neostrada.pl>
<pd1evc$u08$1@node1.news.atman.pl>
Reply-To: "HF5BS" <h...@...pl>
NNTP-Posting-Host: 89-64-18-182.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1525957702 32079 89.64.18.182 (10 May 2018 13:08:22 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 10 May 2018 13:08:22 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.7451
X-Antivirus: Avast (VPS 180510-0, 2018-05-10), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:241143
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "HF5BS" <h...@...pl> napisał w wiadomości
news:pd1evc$u08$1@node1.news.atman.pl...
> Już nie pamiętam gdzie, miałem tak, ze automatyczny BOK miał bardzo gęste
> menu, ale była informacja, że w każdym momencie, połączenie z konsultantem
> uzyskasz naciskając zero (czy co tam, ważne, by skutecznie). I tak powinno
> być, nie zawsze ma się czas, poświęcać 20 minut na przedarcie się przez
> ogromne menu ze stekiem bzdur.
Jeszcze taki przytyk:
Wyobraź sobie, że dzwonisz na pogotowie, bo ktoś z rodziny dostał zawału,
bądź zdarzyło się cokolwiek innego, każącego przypuszczać, że niezbędna jest
natychmiastowa interwencja.
Tu pogotowie Miasta Warszawy. Firma Mxxx> oferuje państwu komfortowe
przewozy do szpitala/Apteka <yyy> ma dla Państwa tanie leki na receptę i bez
recepty. Aby zzapoznać się z ofertą przewozów, naciśnij jeden, aby zapoznać
się z ofertą leków w aptece, aby zgłosić potrzebę pomocy lekarskiej,
naciśnij trzy.
Trzy... Aby zgłosić bóle w klatce piersiowej, naciśnij jeden, aby zgłosić
utratę przytomności, naciśnij dwa, aby zgłosić nadciśnienie, naciśnij trzy,
aby zglosić wybadek z obrażeniami, naciśnij cztery...
Jeden... Aby zgłosić kołatanie serca, naciśnij jeden, aby {BAAAANG} zgłosić
arytmię, naciśnij dwa, aby zgłosić czestoskurcz, naciśnij trzy...
{BAAAANG} w tym momencie pacjent stracił przytomność. Bo np, rzeczywiście ma
atak serca, albo udar krwotoczny mózgu i sekundy mają znaczenie. Ale
szczegółów już nie przedstawi i jakj w ciągu kwadransa nie zapoda mu się
pomocy, to będzie kaput, a jest sam. Ustalenie lokalizacji...? Dzwonił z
komórki, będąc np. autem w trasie, godzina 2 w nocy, niedaleko od miasta,
więc pogot blisko (*) Połączenie z konsultantem? Gdziee tam, może dopiero
dwa menu dalej, jak będzie wytrwale naciskać kolejne opcje, a tak, to wróci
do menu, a po 3-krotnym błędnym naciśnięciu, rozłaczy połaczenie... Tak
działa autoBOK PLUSa...
(*) http://999.gourl.org - skrajność, wynikła m.in. z nieprzyjazności
systemu, szczegóły, zwłaszcza jeden (zwróćcie uwagę na PS inicjatora wątku),
mrożą krew w żyłach. (wie ktoś, jaki był finał?)
--
Pies może złamać serce tylko raz,
kiedy jego własne przestaje bić...
Następne wpisy z tego wątku
- 10.05.18 16:08 J.F.
- 10.05.18 16:30 J.F.
- 10.05.18 17:01 brum
- 10.05.18 22:23 HF5BS
- 10.05.18 22:47 HF5BS
- 10.05.18 23:06 HF5BS
- 10.05.18 23:41 J.F.
- 11.05.18 04:45 HF5BS
- 11.05.18 10:33 J.F.
- 11.05.18 12:24 HF5BS
- 11.05.18 14:19 J.F.
- 11.05.18 21:43 i...@p...pl
- 11.05.18 22:38 Tomasz Śląski
- 12.05.18 08:33 Tomasz Śląski
- 12.05.18 08:55 Tomasz Śląski
Najnowsze wątki z tej grupy
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty