  • 81. Data: 2013-11-09 15:22:32
    Temat: Re: Policyjny mistrz
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Sat, 9 Nov 2013 14:03:18 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > a co było na filmie?

    Mówisz o tym filmie, na którym nie widzisz ciężarówki jadącej za
    skręcającym pugiem?

    > jesteś lekarzem orzecznikiem by ustalić jakie są orażenia?

    Mój zawód nie ma nic do rzeczy. Krótka piłka: był wypadek czy nie?

  • 82. Data: 2013-11-09 15:30:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 09 Nov 2013 15:16:49 +0100 osobnik zwany Shrek napisał:

    > Ale ni było. Rozmawiamy o przepisach, a nie o moralności.

    skoro tak to wskaż przepis pozwalający na odjechanie.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 83. Data: 2013-11-09 15:30:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 09 Nov 2013 15:02:02 +0100 osobnik zwany Tomasz Pyra
    napisał:

    > Tu szcześliwie była kolizja i jak się okazuje zatrzymywać się nie było
    > obowiązku.
    >
    > Nie jest to kwestia wiedzy czy zgadywania, a tego czy ktoś odniósł
    > urazy.

    patrząc przez okno wiesz jakie były urazy? Dr.House?

  • 84. Data: 2013-11-09 15:35:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 09 Nov 2013 15:22:32 +0100 osobnik zwany mlodz napisał:

    > Mówisz o tym filmie, na którym nie widzisz ciężarówki jadącej za
    > skręcającym pugiem?

    dykutujesz o akimś innym filmie niż podany przez autora wątku?

    > Mój zawód nie ma nic do rzeczy. Krótka piłka: był wypadek czy nie?

    w Lotto też zawsze wygrywasz?

  • 85. Data: 2013-11-09 15:40:03
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 9 Nov 2013 14:30:55 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > patrząc przez okno wiesz jakie były urazy?

    Obowiązek dotyczy udzielenia pomocy _poszkodowanym_.
    Nie ma poszkodowanych, to nie ma obowiązku.

    To jak on to ocenił, jest już bez znaczenia.

    Oczywiście kierowca odjeżdżając postąpił nagannie, ale szczęśliwie jak
    najbardziej zgodnie z prawem.

  • 86. Data: 2013-11-09 15:40:37
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Sat, 9 Nov 2013 14:35:39 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > dykutujesz o akimś innym filmie niż podany przez autora wątku?

    A co, takie przeoczenia zdarzają ci się aż tak często, że nie wiesz
    nawet o jakim filmie mowa? Tak, o tym.

    > w Lotto też zawsze wygrywasz?

    W co gram i co wygrywam nie ma nic do rzeczy.

    To dasz radę odpowiedzieć na pytanie? Był wypadek czy nie?

  • 87. Data: 2013-11-09 16:48:07
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:l5lf9r$n6c$39@dont-email.me...
    > jak będziesz miał wypadek za granicą to nie będziesz jęczał, że Ci nie
    > pomogli?

    odwracasz kota ogonem, nieudolnie w dodatku

    nie pisze ze ich kompletnie rozgrzeszam na podstawie tego co widze

    pisze ze czasem lepiej jezeli udzielaniem pomocy zajmie sie ktos kto
    np. zna jezyk, bo jezeli widzisz ze pare osob juz samochody po stluczce
    'obsluguje' to raczej nie lecisz z pomoca jako kolejny, prawda?

    a jezeli kierowcom w szoku pomagaja rosjanie ktorzy nie dogadaja sie
    na tyle zeby wylapac ze kogos szyja boli, czy nie beda potrafili okreslic
    na alarmowym co dokladnie sie stalo to sprawa moze sie niepotrzebnie
    skomplikowac

    --
    http://db.org.pl/

  • 88. Data: 2013-11-09 17:14:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Kto mogl przypuszczac ze widac i slyszac policjantow, kierowca
    > zajedzie im droge ?

    W takiej sytuacji? Kazdy myslacy i znający realia panujące na drodze.
    Ludzie przy wyprzedzaniu nie potrafią korzystac z lusterek a co dopiero
    patrzec w nie skrecając z pasa scisle do tego przeznaczonego.
    Podejrzewanie, ze kierowca puga nie spojrzy albo nie zrobi tego jakoś
    specjalnie dokładnie to raczej pewniek niż zagrożenie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 89. Data: 2013-11-09 17:14:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail g...@t...hell napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > ostatnio zajęło mi jakieś 10 sekund. poprzednio też.
    > Kiedy ostatnio dzwoniłeś na 112?

    Dzwonie czasami :) Ostatnio kilka dni temu, zeby ruszyli tyłki na
    skrzyzowanie, bo nie działała sygnalizacja swietlna i był mega korek.
    Dodzwoniłem sie rzeczywiście szybko.

    Ale zdarza mi sie wielokrotnie ze:
    - pogotowie policji prosze czekać.

    Az mi sie przypomina pewna audycja radiowa;

    - szybko, szybko, gwałcą mnie
    - pogotowie policji prosze czekac
    - boże, on mnie chyba zabije
    - pogotowie policji prosze czekac
    - wyciąga nóż!!!
    - pogotowie policji prosze czekac

    I tak przez kilka minut na antenie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 90. Data: 2013-11-09 17:14:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail g...@t...hell napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > skoro tak to wskaż przepis pozwalający na odjechanie.

    ROTFL
    To przepisy teraz nie zakazują, tylko pozwalają na różne rzeczy.

    Wskaz przepis pozwalający otworzyc okno...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze