  • 71. Data: 2013-11-09 15:01:30
    Temat: Re: Policyjny mistrz
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 09 Nov 2013 14:02:31 +0100 osobnik zwany Shrek napisał:

    > Ale z tego co rozumiem nie miały. To że się nie zatrzymał i nie pomógł
    > jest oczywiście moralnie naganne. Ale z prawnego punktu widzenia jeśli
    > nie było ofiar, to mogą mu skoczyć.

    a jakby były to by się pultał na grupie jak go gnębią

    > Tak samo jak za przejazd na czerwonym dostaniesz mandat za przejazd na
    > czerwonym. I to że mogła tam jechać ciężarówka z amoniakiem nie oznacza,
    > że oskarżą cię o terroryzm;)

    pierdolisz bez sensu. za przejazd na czerwonym jest określona kara
    niezależna od skutków.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 72. Data: 2013-11-09 15:02:02
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 9 Nov 2013 11:38:30 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > i on wiedział patrząc przez okno, że nie będą mieli takich urazów?

    Tu szcześliwie była kolizja i jak się okazuje zatrzymywać się nie było
    obowiązku.

    Nie jest to kwestia wiedzy czy zgadywania, a tego czy ktoś odniósł urazy.

  • 73. Data: 2013-11-09 15:02:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 09 Nov 2013 13:18:37 +0000 osobnik zwany m4rkiz
    napisał:

    > "masti" <g...@t...hell> wrote in message
    >
    > wiesz, gdyby mi nic nie urwalo i nie sikalo krwia to wolalbym zeby
    > pogadal ze mna Polak i w razie czego po polsku zadzwonil po pomoc,
    > zwlaszcza jezeli roznica jest 10 sekundowa

    jak będziesz miał wypadek za granicą to nie będziesz jęczał, że Ci nie
    pomogli?

  • 74. Data: 2013-11-09 15:03:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 09 Nov 2013 13:45:09 +0100 osobnik zwany mlodz napisał:

    > Najpierw wskaż wypadek.

    a co było na filmie? jesteś lekarzem orzecznikiem by ustalić jakie są
    orażenia?

  • 75. Data: 2013-11-09 15:04:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 09 Nov 2013 12:29:13 +0000 osobnik zwany Budzik
    napisał:

    > Osobnik posiadający mail g...@t...hell napisał(a) w poprzednim odcinku co
    > następuje:

    > To sie nadaje do sygnaturki...

    ależ proszę. To jest na licencji Public Domain :)

  • 76. Data: 2013-11-09 15:05:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 09 Nov 2013 12:29:14 +0000 osobnik zwany Budzik
    napisał:

    > Osobnik posiadający mail g...@t...hell napisał(a) w poprzednim odcinku co
    > następuje:

    > Ty sie wez najpierw do nich dodzwoń....

    ostatnio zajęło mi jakieś 10 sekund. poprzednio też.
    Kiedy ostatnio dzwoniłeś na 112?

  • 77. Data: 2013-11-09 15:07:57
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 9 Nov 2013 11:40:45 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > http://bit.ly/197BbDs
    >
    > naprawdę nie wiesz?

    Jaaaa... ale jesteś mądry...

    Wyobraź sobie, że przejrzałem kilka rozporządzeń których nazwa sugerowała
    że mogą zawierać takie dane i jakoś nie znalazłem tam nic ponad to że ma
    być niebieskie i dźwiękowe.
    Ani miejsc montażu, ani parametrów światła ani tego dźwięku.

    Więc nie jest to takie proste żeby poszukać w googlach "wrunków".

  • 78. Data: 2013-11-09 15:08:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 9 Nov 2013 12:22:04 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
    > No i odpowiedzialności za to co zrobił.
    >
    > Uprzywilejowany nie dostanie mandatu za przekroczenie prędkości jak mu
    > fotoradar zrobi zdjęcia, ale jeżeli z powodu "niedostosowania..." wyleci z
    > drogi, to nic mu tu koguty nie zmieniają w kwestii odpowiedzialności za to
    > co narobił.

    A tez nie calkiem, bo jak zwykly kierowca wyleci z zakretu jadac
    80/40, to mu sad stwierdzi ze dwukrotnie przekroczyl.
    Argument kierowcy karetki ze 40 tam stoi nie wiadomo czemu moze uznac,
    i choc winnym tez uzna, to kara moze byc znacznie mniejsza.
    Zreszta - powola sie innego kierowce karetki na swiadka, albo biegly
    obrony dokona kontrolnego przejazdu, zgodnie z prawda zeznaja ze da
    sie na suchej drodze przejechac ten zakret 100, i sad bedzie mial
    prawo uznac ze droga byla bardziej sliska niz sie doswiadczonemu
    kierowcy wydawalo, wiec ot - nieszczesliwy wypadek :-)

    A zwykly obywatel - tam przeciez stoi 40 ...

    J.

  • 79. Data: 2013-11-09 15:09:21
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 9 Nov 2013 13:35:53 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > Ale ma kwit czy nie?

    Kwit ma z całą pewnością.
    Ale jeździć nadal nie potrafi.

  • 80. Data: 2013-11-09 15:16:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-11-09 15:01, masti wrote:

    > a jakby były to by się pultał na grupie jak go gnębią

    Ale ni było. Rozmawiamy o przepisach, a nie o moralności.

    Shrek.