    From: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Policyjny mistrz
    Date: Sat, 9 Nov 2013 15:48:07 -0000

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:l5lf9r$n6c$39@dont-email.me...
    > jak będziesz miał wypadek za granicą to nie będziesz jęczał, że Ci nie
    > pomogli?

    odwracasz kota ogonem, nieudolnie w dodatku

    nie pisze ze ich kompletnie rozgrzeszam na podstawie tego co widze

    pisze ze czasem lepiej jezeli udzielaniem pomocy zajmie sie ktos kto
    np. zna jezyk, bo jezeli widzisz ze pare osob juz samochody po stluczce
    'obsluguje' to raczej nie lecisz z pomoca jako kolejny, prawda?

    a jezeli kierowcom w szoku pomagaja rosjanie ktorzy nie dogadaja sie
    na tyle zeby wylapac ze kogos szyja boli, czy nie beda potrafili okreslic
    na alarmowym co dokladnie sie stalo to sprawa moze sie niepotrzebnie
    skomplikowac

    --
    http://db.org.pl/