eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPolicja zabrala dowód rejestracyjny za jazdę na letnich oponachRe: Policja zabrala dowód rejestracyjny za jazdę na letnich oponach
  • Data: 2010-01-07 21:47:01
    Temat: Re: Policja zabrala dowód rejestracyjny za jazdę na letnich oponach
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. pisze:
    (...)

    > No i sie uda, i powie ze jechal wolno byl lod na drodze wiec
    > dostosowal predkosc do warunkow.

    No i dobrze - sąd oceni, czy było to uzasadnione.

    > I policjant ryzykuje od naduzycia wladzy, przez niespelnienie
    > obowiazkow - zglosil ze droga grubo sniegiem pokryta ?

    A co to ma do rzeczy? Może zgłosił, może nie. Nadużycia władzy nadal
    nie widzę.

    > Do powazniejszych spraw gdy sie okaze ze kierowca w kogos wjedzie i
    > zezna ze jechal szybciej niz mu sie wydawalo bezpiecznie, bo tak mu
    > policjant nakazal.

    Tak, tak - policjant mu nakazał jechać szybciej? Jedynie co mógł zrobić
    to najwyżej przy okazji pouczyć itd. Jak Ci policjant każe wskoczyć
    w ogień to wskoczysz i później będziesz twierdził, że to on jest
    winien Twoich oparzeń?

    > Ale jest wyszczegolniona kara za utrudnianie ruchu z powodu opon
    > niedostowanych do warunkow, czyli sie nalezy :-)

    Jest - płyn do spryskiwaczy też sprawdzają? Nie zauważyłem, ale
    jakoś tego pewnie nie doświadczę, ponieważ w zimie mam odpowiedni :)

    > Przy czym domyslam sie ze jest stosowana glownie gdy obywatel stoi na
    > gorce, pas zajmuje a ruszyc nie moze, a nie gdy jedzie 20, choc innym
    > sie wydaje ze 40 jest dobre ..

    Wiesz co - cała ta zabawa (w kwestii zapisów o oponach itd.) to efekt
    medialnej "nagonki" i zachowań wielu osób na autostradach w czasie
    opadów itd. Pamiętam niemieckie dywagacje o definicji zimy i widzę
    czym sie te "dymy" skończyły :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.