eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPoległem przy remoncie zacisku hamulcowegoRe: Poległem przy remoncie zacisku hamulcowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.eu.feeder.erje.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.e
    ternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Poległem przy remoncie zacisku hamulcowego
    Date: Sun, 16 Jul 2017 23:40:20 +0100
    Organization: vw watercooled
    Lines: 61
    Message-ID: <X...@l...net>
    References: <okg2e9$j4h$1@dont-email.me> <okga26$nrc$1@mx1.internetia.pl>
    <X...@l...net> <okghgj$55t$3@dont-email.me>
    Reply-To: e...@f...pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="1ef0d3e5b85d7e76980f798791d5fbfc"; logging-data="2104";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/3zFCMy2XJ09JjfMVhQZB9hM1VdeMxdIE="
    User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
    :HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
    X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
    Cancel-Lock: sha1:VuhSBH1PGa5X2G7j15TGR3IyiMM=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2610516
    [ ukryj nagłówki ]

    na ** p.m.s ** Pszemol pisze tak:


    > Potem zająłem się lewą stroną i tłoczek nie chciał się schować.
    > W ogóle.

    Musi sie schować lekko chyba, że zardzewiał. Nawet jak sprzegło w
    srodku jest zepsute to powinien się wkręcić. Oczywiście odpowetrznik
    otwarty.

    >> Tłoczek i wnętrze trzeba nasarować dobrze smarem.
    >
    > Hm... nie bardzo rozumiem dlaczego takie zalecenie?
    > Tłoczek i wnętrze zalane są płynem hamulcowym, po co smar?
    > Jeśli chodzi Ci o ułatwienie instalacji to wystarczy zwilżyć
    > płynem chyba aby uzyskać poślizg..

    A co ci szkodzi dać? To pobłogosławiony antykorozyjny smar ATE.
    Płyn daje raczej "cierpkość" uszczelek.



    >> http://www.alfabb.com/bb/forums/attachments/164-168-
    1991-1995/5120
    >> 5d1164865633-164-euro-threadlockers-fluids-grease-in
    fo-picture-4.j
    >> pg
    >
    > Śliczna pasta!
    > Czy Niemcy nie nauczyli się pipsać na tubach
    > w kilku językach oprócz szkopskiego? :-)

    Niemcy nawet w Anglii mówią po niemiecku ;)



    > Tak... w tej literaturze w której czytałem o remoncie zacisku
    > pisano że ta pasta jest zbędna, wystarczy zwilżyć płynem DOT-3/4.
    > Ciekawe jaka tu jest teoria za tą pastą, wiesz?

    Tłoczek jest w płynie i co? koroduje no nie? bo nic nie ma pomiędzy
    oringem a harmonijką a ty dalej upierasz się bez smaru :)
    Lubisz utrudniać sobie życie.


    >> http://i1.adis.ws/i/washford/121858a?w=637&h=403
    >
    > Tak, mam takie narzędzie właśnie pożyczone ze sklepu z częściami.
    > Problem jest niestety taki, że po obu stronach klocki zjechane do
    > zera, i tłoczki wysunięte tak bardzo że nie dało się tego
    > narzędzia nałożyć między palce zacisku a tłoczek - trzeba było
    > tylko tą środkową częścią narzędzia (ze zdjętą tacką) kręcić i
    > próbować przeć ręką. Z prawej weszło a w moim lewym zacisku jest
    > coś skopane.

    U panie nie zazdraszczam. Zdjęcie talerzyka a założenie tacki też
    nieudałoby się? To tylko imadło na stole pozostaje ;)


    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: