  • Data: 2017-07-17 00:40:20
    Temat: Re: Poległem przy remoncie zacisku hamulcowego
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    na ** p.m.s ** Pszemol pisze tak:

    > Potem zająłem się lewą stroną i tłoczek nie chciał się schować.
    > W ogóle.

    Musi sie schować lekko chyba, że zardzewiał. Nawet jak sprzegło w
    srodku jest zepsute to powinien się wkręcić. Oczywiście odpowetrznik
    otwarty.

    > Hm... nie bardzo rozumiem dlaczego takie zalecenie?
    > Tłoczek i wnętrze zalane są płynem hamulcowym, po co smar?
    > Jeśli chodzi Ci o ułatwienie instalacji to wystarczy zwilżyć
    > płynem chyba aby uzyskać poślizg..

    A co ci szkodzi dać? To pobłogosławiony antykorozyjny smar ATE.
    Płyn daje raczej "cierpkość" uszczelek.

    1991-1995/5120
    fo-picture-4.j

    > Śliczna pasta!
    > Czy Niemcy nie nauczyli się pipsać na tubach
    > w kilku językach oprócz szkopskiego? :-)

    Niemcy nawet w Anglii mówią po niemiecku ;)

    > Tak... w tej literaturze w której czytałem o remoncie zacisku
    > pisano że ta pasta jest zbędna, wystarczy zwilżyć płynem DOT-3/4.
    > Ciekawe jaka tu jest teoria za tą pastą, wiesz?

    Tłoczek jest w płynie i co? koroduje no nie? bo nic nie ma pomiędzy
    oringem a harmonijką a ty dalej upierasz się bez smaru :)
    Lubisz utrudniać sobie życie.

    > Tak, mam takie narzędzie właśnie pożyczone ze sklepu z częściami.
    > Problem jest niestety taki, że po obu stronach klocki zjechane do
    > zera, i tłoczki wysunięte tak bardzo że nie dało się tego
    > narzędzia nałożyć między palce zacisku a tłoczek - trzeba było
    > tylko tą środkową częścią narzędzia (ze zdjętą tacką) kręcić i
    > próbować przeć ręką. Z prawej weszło a w moim lewym zacisku jest
    > coś skopane.

    U panie nie zazdraszczam. Zdjęcie talerzyka a założenie tacki też
    nieudałoby się? To tylko imadło na stole pozostaje ;)

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/