eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPole śmierci w Overmaxie!Re: Pole śmierci w Overmaxie!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!news.glorb.com!peer02.iad.hi
    ghwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad
    01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 02 Aug 2014 15:40:23 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Pole śmierci w Overmaxie!
    References: <lr3cgs$fbg$2@node1.news.atman.pl>
    <53d75406$0$2157$65785112@news.neostrada.pl>
    <lr94jb$g2$1@node2.news.atman.pl> <lraaob$373$1@node2.news.atman.pl>
    <53d91b90$0$2155$65785112@news.neostrada.pl>
    <lrcn3q$1lm$1@node1.news.atman.pl> <lrddsn$3l7$1@node2.news.atman.pl>
    <53da8834$0$2375$65785112@news.neostrada.pl>
    <53dcd335$0$2223$65785112@news.neostrada.pl>
    <lrimc5$3dr$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <lrimc5$3dr$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 23
    Message-ID: <53dcea14$0$2226$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user-109-243-211-52.play-internet.pl
    X-Trace: 1406986773 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2226 109.243.211.52:1362
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2267
    X-Received-Body-CRC: 2414296883
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1060209
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-08-02 14:31, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    >
    > "Trybun" 53dcd335$0$2223$6...@n...neostrada.pl
    >
    >> To tylko pobożne życzenie owego klienta, mające bardzo mało z
    >> rzeczywistością. To raczej mało znana firma, dopiero zdobywająca
    >> klientów, dba o klientów, o jakość
    >> swoich wyrobów. Tak jest w każdej branży. Doszło do tego że
    >> koreańskie auta biją pod względem jakości wykonanie, na głowę
    >> japońskie czy niemieckie.
    >
    > Overmax nowy -- za wysyłkę do serwisu płaci klient.
    > Acer czy Fujitsu-Siemens to stare firmy -- zgłaszasz
    > problem i kurier przyjeżdża do Ciebie nie na Twój koszt...
    >

    Najprościej zareklamować w punkcie zakupu. Po kilku korzystaniach z
    poczty kurierskiej praktycznie nie mam już opakowania od laptopa firmy
    Asus. W punkcie sprzedaży, przy odbieraniu sprzętu po naprawie nie
    odebrałbym rozdartego opakowania, a zażądał wymiany na nowe.

    A co do Overmaxa , nie jest to jakiś nowicjusz na rynku elektroniki
    użytkowej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: