  • 351. Data: 2012-08-21 16:39:37
    Temat: Re: Polactwo
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2012-08-21 16:07, Henry(k) pisze:
    > No to się nie zrozumieliśmy, ja "tyle ile w sumie i tak dostawał pracownik"
    > zrozumiałem że jak pracownik dostawał Xzł netto to nadal będzie dostawał
    > Xzł. A ty chyba marzycielsko założyłeś że pracodawca to co oddawał państwu
    > da teraz pracownikowi.

    Nic tu nie mają marzenia do rzeczy.
    Ważne czyj będzie wtedy rynek pracy - pracodawcy czy pracownika.

  • 352. Data: 2012-08-21 16:56:57
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2012-08-21 15:18, quent pisze:

    > ROTFL! Bo nie ma innego!!
    > Jak dają to się bierze bo jak Ty nie weźmiesz to weźmie ktoś inny -
    > możesz być pewny. A nóż zrobi z tych pieniędzy gorszy użytek ;-)

    A jak nóż a nuż nie da rady, to co? Czy ktoś Cię trzyma siłą w Polsce?
    Tak wychwalałeś Chiny, wyjedź tam, najmij się w jakiejś fabryce,
    poczujesz smak wolnego rynku wreszcie, będziesz mieć swój raj na ziemi.

    --
    marcin

  • 353. Data: 2012-08-21 17:01:48
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2012-08-21 14:33, quent pisze:

    > Ale o co chodzi?
    > Znika przymus ubezpieczeń i podatki związane z zatrudnieniem pracownika
    > to na umowie jest dokładnie tyle ile pracownik dostaje na rękę.
    > Dziś mamy przymus ZUS i inne podatki to na umowie mamy niewielkie sumy z
    > tego powodu. Co jest zrozumiałe.
    >
    > Może ja niejasno piszę...

    A może po prostu nie rozumiesz o czym piszesz... Wg. Twojego scenariusza
    pracownik dostaje tyle samo do ręki, tyle że więcej ma w umowie
    zapisane. Jednak w pierwszym przypadku ma już zapłacone ubezpieczenie
    zdrowotne i składkę emerytalną (śmieciowe bo śmieciowe, ale wciąż > 0),
    w Twoim wariancie wciąż dostaje tyle samo jednak bez żadnego
    ubezpieczenia, więc albo sam nie płaci żadnego, albo jednak ze swojej
    pensji musi coś odłożyć na takowe. I o tym pisał Henry.

    --
    marcin

  • 354. Data: 2012-08-21 17:10:51
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2012-08-21 16:56, mt pisze:

    > A jak nóż a nuż nie da rady, to co? Czy ktoś Cię trzyma siłą w Polsce?
    > Tak wychwalałeś Chiny, wyjedź tam, najmij się w jakiejś fabryce,
    > poczujesz smak wolnego rynku wreszcie, będziesz mieć swój raj na ziemi.

    A Ty jeszcze, po tylu postach, nie zajarzyłeś, że wolałbym tu zostać?

  • 355. Data: 2012-08-21 17:19:06
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 21/08/2012 16:10, quent wrote:

    > A Ty jeszcze, po tylu postach, nie zajarzyłeś, że wolałbym tu zostać?

    Ale my woleli byśmy, żebyś jednak sobie poszedł.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 356. Data: 2012-08-21 17:20:05
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2012-08-21 17:01, mt pisze:

> [...]
    > zapisane. Jednak w pierwszym przypadku ma już zapłacone ubezpieczenie
    > zdrowotne i składkę emerytalną (śmieciowe bo śmieciowe, ale wciąż > 0),

    eee na co komu takie śmieciowe? Sam lepiej te pieniądze mógłby
    zainwestować przecież.

  • 357. Data: 2012-08-21 17:21:43
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2012-08-21 15:21, kamil pisze:
    > Jest chata w Bieszczadach.

    A to nie jest w PL? ;-)

    > A robisz coś aktywnie, żeby to zmienić? Jakaś petycja? Książka?
    > Artykuły? Warsztaty? Lobbujesz? Zwołujesz protesty?

    No, coś robię. Znam jednak takich co robią więcej.
    Czemu pytasz? Chciałbyś się przyłączyć może?

  • 358. Data: 2012-08-21 17:22:13
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2012-08-21 17:19, kamil pisze:
    > Ale my woleli byśmy, żebyś jednak sobie poszedł.

    Żebyście mogli kraść jeszcze więcej?

  • 359. Data: 2012-08-21 17:24:13
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 21/08/2012 16:21, quent wrote:

    > A to nie jest w PL? ;-)

    Nie wiem, ja miałem dosyć i wyjechałem, zamiast jęczeć na cały świat jak
    mała cipka przez całe życie.

    Zaszyj się w chacie w Bieszczadach - nie pracuj, nie płać podatków, jedz
    kartofle z własnego ogródka, hoduj świniaka, lecz się ziołami. Ktoś cię
    powstrzymuje?

    > No, coś robię. Znam jednak takich co robią więcej.
    > Czemu pytasz? Chciałbyś się przyłączyć może?

    Pytam, bo chciałbym wiedzieć w jakiż to aktywny sposób działasz na rzecz
    poprawy sytuacji, która Tobie nie odpowiada.

    Dowiem się w końcu?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 360. Data: 2012-08-21 17:25:08
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 21/08/2012 16:22, quent wrote:

    > Żebyście mogli kraść jeszcze więcej?

    Nie boisz się lodówki otworzyć? Jeszcze jakiś komuch, lewak, czy inny
    żydomasonoczłowiekgad wyskoczy?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil