  • 341. Data: 2012-08-21 08:13:21
    Temat: Re: Polactwo
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-08-20 23:51, Janko Muzykant pisze:

    > Bardzo to logiczne: pracodawca podpisuje umowę śmieciową, żeby nie
    > płacić podatków/zusu/itp. Nagle nie ma podatków/zusu/itp, których
    > pracodawca i tak nie płacił i oto cudownie proponuje więcej :)

    Więcej na umowie, a dokładnie tyle ile w sumie i tak dostawał pracownik.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 342. Data: 2012-08-21 14:23:07
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 21 Aug 2012 08:13:21 +0200, quent napisał(a):

    > Więcej na umowie, a dokładnie tyle ile w sumie i tak dostawał pracownik.

    Czyli dostawałby nadal tyle samo, ale jeszcze musiał by z tego dodatkowo
    odłożyć na ubezpieczenie zdrowotne i emerytalne? Więc jego status by się
    pogorszył czy nie?

    Henry

  • 343. Data: 2012-08-21 14:33:54
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-08-21 14:23, Henry(k) pisze:

    > Czyli dostawałby nadal tyle samo, ale jeszcze musiał by z tego dodatkowo
    > odłożyć na ubezpieczenie zdrowotne i emerytalne? Więc jego status by się
    > pogorszył czy nie?

    Ale o co chodzi?
    Znika przymus ubezpieczeń i podatki związane z zatrudnieniem pracownika
    to na umowie jest dokładnie tyle ile pracownik dostaje na rękę.
    Dziś mamy przymus ZUS i inne podatki to na umowie mamy niewielkie sumy z
    tego powodu. Co jest zrozumiałe.

    Może ja niejasno piszę...

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 344. Data: 2012-08-21 15:04:56
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 21/08/2012 13:33, quent wrote:

> [...]
    > to na umowie jest dokładnie tyle ile pracownik dostaje na rękę.
    > Dziś mamy przymus ZUS i inne podatki to na umowie mamy niewielkie sumy z

    Niejasne jest, dlaczego jeszcze nie zaszyłeś się w chacie w Bieszczadach
    żyjąc z tego, co wyrośnie za domem.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 345. Data: 2012-08-21 15:12:43
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    kamil napisa?(a):

    > Niejasne jest, dlaczego jeszcze nie zaszyłeś się w chacie w Bieszczadach
    > żyjąc z tego, co wyrośnie za domem.

    Dopóki leśniczy nie przegoni...

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 346. Data: 2012-08-21 15:13:35
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-08-21 15:04, kamil pisze:
    > Niejasne jest, dlaczego jeszcze nie zaszyłeś się w chacie w Bieszczadach
    > żyjąc z tego, co wyrośnie za domem.

    Jeśli tylko to jest dla Ciebie nie jasne to tylko się cieszyć!

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 347. Data: 2012-08-21 15:15:43
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 21/08/2012 14:13, quent wrote:

    > Jeśli tylko to jest dla Ciebie nie jasne to tylko się cieszyć!

    Korzystasz pełną gębą z systemu, który krytykujesz. Co powstrzymuje cię
    przed porzuceniem go?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 348. Data: 2012-08-21 15:18:45
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-08-21 15:15, kamil pisze:

    > Korzystasz pełną gębą z systemu, który krytykujesz. Co powstrzymuje cię
    > przed porzuceniem go?

    ROTFL! Bo nie ma innego!!
    Jak dają to się bierze bo jak Ty nie weźmiesz to weźmie ktoś inny -
    możesz być pewny. A nóż zrobi z tych pieniędzy gorszy użytek ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 349. Data: 2012-08-21 15:21:37
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 21/08/2012 14:18, quent wrote:

    > ROTFL! Bo nie ma innego!!

    Jest chata w Bieszczadach.

    > Jak dają to się bierze bo jak Ty nie weźmiesz to weźmie ktoś inny -
    > możesz być pewny. A nóż zrobi z tych pieniędzy gorszy użytek ;-)

    A robisz coś aktywnie, żeby to zmienić? Jakaś petycja? Książka?
    Artykuły? Warsztaty? Lobbujesz? Zwołujesz protesty?

    Czy typowy z ciebie internetowy gawędziarz?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 350. Data: 2012-08-21 16:07:48
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 21 Aug 2012 14:33:54 +0200, quent napisał(a):

> [...]
    > to na umowie jest dokładnie tyle ile pracownik dostaje na rękę.
    > Dziś mamy przymus ZUS i inne podatki to na umowie mamy niewielkie sumy z

    No to się nie zrozumieliśmy, ja "tyle ile w sumie i tak dostawał pracownik"
    zrozumiałem że jak pracownik dostawał Xzł netto to nadal będzie dostawał
    Xzł. A ty chyba marzycielsko założyłeś że pracodawca to co oddawał państwu
    da teraz pracownikowi.

    Henry