  • 301. Data: 2012-08-17 22:33:48
    Temat: Re: Polactwo
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-08-17, kamil <k...@s...com> wrote:
    > Matko jedyna, wracam po 2 tygodniach urlopu, a ten kretyn z quentem do
    > spółki dalej ten sam bełkot wylewają? Ile można.

    Kurde ja tu przyszedłem po przerwie i nie wiedziałem, że to już trwa :).

    Strasznie się dziwię, że takich ludzi przyciąga grupa o fotografii -
    chyba jedna z najmniej "politycznych" wśród dużych polskich :).

    pozdrawiam,
    PK

  • 302. Data: 2012-08-17 22:55:14
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2012-08-17 22:03, trolling tone wrote:

    > A co ma być? Pchamy taczki, każdy swoją.

    Czyli bankructwo...
    Za jakiś czas i tak będziemy zmuszeni sięgnąć po rozwiązania propagowane
    np. przez UPR.
    Państwo minimum.
    Tylko, że im dłużej tym będzie to bardziej bolesne.
    Tak więc, jak piszesz, pchajmy swoje taczki a sprawy państwa zostawmy
    złodziejom.

    > Dla mnie UPR to demagogia
    > w czystej postaci.

    Takie coś w USA przez 1913 r. spowodowało, iż tamtejsza gosp. rozwijała
    się najszybciej na świecie.
    Demagogia w czystej postaci to socjalizm, który głosi, że bogactwo
    bierze się z dotacji a nie z pracy.
    Jeśli masz swoją firmę jak piszesz, to coś powinieneś o tym wiedzieć.

    > Tytułem podsumowania - nawet, gdyby matematyka
    > przestała ściśle obowiązywać i udało się bilansować wszystko na ich
    > zasadach, całość rozbije się o czynnik ten sam, co zawsze: o człowieka.

    Każdy musiałby sam o siebie zadbać, na początku byłoby to może bolesne
    dla niektórych ale w dalszej perspektywie zbawienne.

    > Wizja gospodarki skrajnie liberalnej (powiedzmy, bo przywalenie
    > podatkiem obrotowym i katastralnym jakoś mi tu nie pasuje) wymaga
    > zupełnie innego społeczeństwa niż mamy. Gdyby każdy był młody,
    > rzutki, ekspansywny, kreatywny itp. itd. moglibyśmy dalej dyskutować.
    > Na tej zasadzie socjalizm to też była całkiem fajna teoria, nie udał
    > się tylko drobiazg - stworzenie nowego człowieka, któremu sama
    > świadomość socjalistyczna wystarczy za motywację do wydajnej pracy.

    Dziś ci rzutcy utrzymują resztę ale perspektywa demograficzna jest
    zatrważająca, warto o tym pamiętać już dziś.
    Socjalizm to zguba ludzkości a nie żadna fajna teoria.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 303. Data: 2012-08-17 22:59:11
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2012-08-17 22:22, PK wrote:

    > Przynajmniej raz się przyznałeś :)

    Nie dość, że cieniutko u Ciebie z logiką i argumentowaniem to jeszcze
    piszesz jak gówniarz...

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 304. Data: 2012-08-17 23:01:51
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2012-08-17 22:33, PK wrote:

    > Kurde ja tu przyszedłem po przerwie i nie wiedziałem, że to już trwa :).
    >
    > Strasznie się dziwię, że takich ludzi przyciąga grupa o fotografii -
    > chyba jedna z najmniej "politycznych" wśród dużych polskich :).

    Jestem tu od momentu, w ktorym grupa się rodziła, wtedy tyle smarków się
    tu nie kręciło.
    No ale - mówisz glupoty, piszesz głupoty a ja oddałbym wiele aby wolno
    Ci było to robić ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 305. Data: 2012-08-17 23:06:26
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2012-08-17 22:31, PK wrote:
    > Pytanie zasadnicze. Stawiasz sobie za wzór człowieka bez osiągnięć.
    > Może też jesteś kimś takim? Skąd ja mam to wiedzieć przez usenet?

    A nobel to nie osiągnięcie?

    > Ja nie potrzebuję wzorców, bo sobie nieźle radzę bez nich (możesz to
    > nazwać byciem komunistą, jak miałeś dotąd w zwyczaju :).
    > Widzę, że Twoją "misją" jest szukanie i przekonywanie do swoich poglądów
    > (o zgrozo) takich niezdecydowanych i zagubionych.

    ...jak Ty? Nieee, Ty tu jesteś jedynie po to aby pisać czerwone głupoty,
    które trzeba obalać.

    > No więc opowiesz im o tym idealnym świecie bez podatków i licencji.
    > Będziesz udawał eksperta od gospodarki jak w tym wątku.

    Żaden ze mnie ekspert.
    Ekonomia wolnego rynku jest dosyć prosta

    > Co jeśli taka osoba Cię "sprawdzi" i spyta: a co Pan osiągnął w życiu?

    Całkiem sporo jak swój wiek.
    Ostatnio skończyłem budowę swojego domu.... bez kredytu.

    > Ty powiesz, że nic, ale wszystko przez ucisk i podatki - gdyby nie
    > one byłbyś bogatym przedsiębiorcą. Tyle że te osoby rozejrzą się wokół
    > siebie i zobaczą, że bogatych przedsiębiorców jest już dziś na pęczki.

    To Ty bogatego przedsiębiorcy nie widziałeś :-))))

    > Zatem co więcej Ty i Twoja utopia możecie im zaoferować?

    Już pisałem - nie chodzi o mnie a o moje dzieci.... ignorancie

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 306. Data: 2012-08-17 23:28:53
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2012-08-17 22:14, PK pisze:

    > Ja się nauczyłem, więc co Ty masz za statystykę, że nikt?

    Hehe. To przyznaj się w końcu jakie szkoły kończyłeś.
    Statystyki tam nie uczyli na bank.

    > Może najpierw dowiedz się jak to jest w UK zanim coś takiego napiszesz.

    Tak było jak tam mieszkałem w 2002. Możliwe, że dziś jest już inaczej,
    nie śledzę...

    > No to przyjmuje tych najlepszych. A co z najgorszymi? W Twoim idealnym
    > świecie, gdzie każdy może otworzyć swój biznes.

    najlepsi jak to tylko możliwe - tak zdaje się napisałem, więc nie
    manipuluj cytatami.

    > Czy nie sądzisz, że otworzą własne usługi transportowe? I że będą mieli
    > klientów, tak jak dziś mają ich różne "Przewozy osób" i jednoosobowe
    > firmy transportowe?
    > Dobrze by było?

    Jeśli znajdą klientów na swoje usługi to bardzo dobrze.
    Jeśli będą kiepscy to przy zalewie konkurencji długo nie utrzymają się
    na rynku.

    > LOL. Wyobraźmy sobie jednoosobową firmę "taxi powietrzne".
    > Jak myślisz: jakie zdarzenie mogłoby pogorszyć opinię o tej firmie
    > tak drastycznie, że straciłaby klientów? Jakiś pomysł?

    O każdej firmie, bez względu na branżę, która działa w otoczeniu
    konkurencji istnieje na rynku opinia.
    Ja byłbym klientem, nie mnie martwić się o takie rzeczy. Klient na WR
    rządzi!

  • 307. Data: 2012-08-18 06:46:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:

    > A gdy są obostrzenia to niby nie ma trupów na drodze? ;-)
    > Ten "papierek" nie daje absolutnie żadnych gwarancji a ludzie nie są
    > przecież samobójcami z natury :-)

    tylko ze jak jesli idzie o prowadzenei samochodu to bym sie zgodził że prawo
    jazdy to głupota to jeśli idzie o latanie miałbym wątpliwości.

    Jazdy samochodem można sie samameu nauczyć jeżdżąc po jakimś dużym placu ale
    już latania ciężko sie uczyć metoda prób i błędów.

    Dodajmy że byłbym jednak daleki od tego aby osobom nie posiadającym
    umiejętności pozwolić na prowadzenie usług dla innych w zakresie latania czy
    wożenia. Nawet sama definicja wolności mówi że nie możemy naurszac czyjejś
    wolności a świadomie narażając kogoś na śmierć naruszamy czyjąś wolność.

  • 308. Data: 2012-08-18 06:47:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:
    > Jeśli zaraz zapytasz - a co jeśli nie mam szefa i sam mam jednoosobową
    > taxi powietrzne?
    > Wtedy zdaje się na opinię o Tobie na rynku - jeśli nikt o Tobie nie
    > słyszał lub co gorsza słyszał źle to idę do konkurencji.

    tja do pierwszej katastrofy masz dobre opinie... ;-)

  • 309. Data: 2012-08-18 10:38:22
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 17 Aug 2012 21:18:47 +0200, quent wrote:
    > Kondycja sprzedającego jest marginalną sprawą jeśli sprzedaje się,
    > (prywatyzuje) z licytacji. Nie sprzedawałeś/kupowałeś nic np. na
    > Allegro? ;-)

    Nie uwazasz, ze po tym jak się tu chwaliles, jak polegles w starciu z
    wolnym rynkiem w skali allegro, jest to dosc smieszny argument z Twojej
    strony?

    Nie potrafisz sprzedac kilku fantow dalej ludziom, a chcesz wywracac
    swiat do gory nogami? A w dyskusji o tym drugim chwalisz się tym
    pierwszym? Pewnie nawet nie czujesz dlaczego to jest zalosne, prawda?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 310. Data: 2012-08-18 11:50:01
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2012-08-18 10:38, Michal Tyrala wrote:

> [...]
    > swiat do gory nogami? A w dyskusji o tym drugim chwalisz się tym
    > pierwszym? Pewnie nawet nie czujesz dlaczego to jest zalosne, prawda?

    ROTFL!
    Nie sprzedałem części - mam więc studio w dalszym ciągu :-)
    Sporo innych poszło całkiem nieźle
    Gdybym chcial pchnąć za wszelką cenę to wystawiłbym od 1zł - paniał?
    Pewnie nie...

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info