  • Data: 2012-08-13 15:10:26
    Temat: Re: Polactwo
    Od: trolling tone <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-13 13:17, quent pisze:

    > Nic złego w nacjonalizmie nie widzę - w kontekście oczywiście działań
    > komunistów UE.

    Co ma do rzeczy kontekst? Nacjonalizm rodzi demony, nad którymi po
    pewnym czasie nikt nie jest w stanie zapanować. Jest tylko licytacja
    wzajemnych odwetów i śmierć niewinnych ludzi z rąk dotychczasowych
    zgodnych sąsiadów. Nie myśl sobie, że to było dawno, więc nie ma
    prawa się powtórzyć, przypomnij sobie chociażby, co działo się po
    rozpadzie federacji Jugosławii.