    From: "Marek Augustyński" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Polactwo
    Date: Mon, 13 Aug 2012 11:44:41 +0000 (UTC)
    <jvu7r6$p60$1@news.task.gda.pl> <k02o24$rr$1@node1.news.atman.pl>
    <50258b53$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    <50289bf2$0$1309$65785112@news.neostrada.pl>
    <5028af49$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    <5028b0db$0$1310$65785112@news.neostrada.pl>
    <5028b4d9$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <5028b91c$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <k0aftp$geg$1@inews.gazeta.pl>
    <5028c666$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
    <k0ajq6$d3j$1@inews.gazeta.pl>
    <5028d7be$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
    <k0amqc$67l$1@inews.gazeta.pl>
    <5028e242$0$1314$65785112@news.neostrada.pl>

    > Nic złego w nacjonalizmie nie widzę - w kontekście oczywiście działań
    > komunistów UE.

    Jeśli nie widzisz, to znaczy, że nie wyciągasz lekcji z historii. Cofnij się
    myślami 70 lat wstecz.

    > No tak.
    > A *kiedy* zaczną myśleć nacjonalistycznie?
    > Co spowoduje takie myślenie?
    > To jest dopiero pytanie!

    Wydaje ci się, że znasz odpowiedź ale to nie jest aż tak proste. Tłum działa
    impulsywnie.

    > A co ma do tego narodowy-socjalizm??
    > Nigdy nie opowiadałem się za nazizmem.

    ?......

    > ONR to przegięci rasowi radykałowie. Ja jestem za wolnością w
    > gospodarce. Nie interesuje mnie kto z kim śpi.

    Mam wrażenie, że twoja wyobraźnia kończy się na cyfrach.

    > się
    >
    > Ale to jedna z podstawowych zasad ludzi wolnych!

    Wolność jest dla odważnych. Poza tym jest wymagająca, kończy się tam gdzie
    zaczyna czyjaś.

    > Nie żyjemy też w czasach Jezusa - czy to ma oznaczać, że dobro się
    > zdewaluowało?

    Dobro. No i co jeszcze? Prawda?..