  • Data: 2012-08-13 13:55:31
    Temat: Re: Polactwo
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-13 13:44, Marek Augustyński pisze:
    > Jeśli nie widzisz, to znaczy, że nie wyciągasz lekcji z historii. Cofnij się
    > myślami 70 lat wstecz.

    Czyli wg Ciebie mam dawać przyzwolenie komunistom z UE na niszczenie
    dorobku naszego narodu? Jestem za europą wielu narodów.
    Odnośnie do historii.
    W ZSRR też chciano uczynić ze społeczeństwa wielu republik jednego
    człowieka sowieckiego.

    > Wydaje ci się, że znasz odpowiedź ale to nie jest aż tak proste. Tłum działa
    > impulsywnie.

    ...działa impulsywnie, powodowany czynnikami zewnętrznymi.
    Czekam właśnie aż zadziała impulsywnie gdy benzyna będzie kosztować 15zł/L

    > ?......

    Nazizm to nie "nacjonalizm" a "narodowy socjalizm" - kolosalna różnica.

    > Mam wrażenie, że twoja wyobraźnia kończy się na cyfrach.

    Zbyt ogólne stwierdzenie. Nie wiem jak skomentować.

    > Wolność jest dla odważnych.

    Wolność jest dla każdego.

    > Poza tym jest wymagająca, kończy się tam gdzie
    > zaczyna czyjaś.

    Oczywiście.

    > Dobro. No i co jeszcze? Prawda?..

    Cokolwiek co miało sens kiedyś i jednocześnie ma i dziś.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info