  • Data: 2018-07-05 13:20:29
    Temat: Re: Pokutny daje 30 GB na wakacje -- a tu taka cisza!!!
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 5b3cab13$0$686$6...@n...neostrada.pl

    > Sam widzisz -- z policją nie potargujesz...

    Nie policja wynajduje przeszkody aby podnieść cenę..

    > Volontariatu czy masonerii?
    >
    > https://www.google.pl/search?client=opera&hs=6Bt&ei=
    GUs9W5KqIsK0sQHH4IiQAQ&q=40%25+1%2F2+litra&oq=40%25+
    1%2F2+litra&gs_l=psy-ab.3...8310.15246.0.16260.12.11
    .1.0.0.0.90.841.11.11.0....0...1.1.64.psy-ab..0.11.7
    78...0j35i39k1j0i131k1j0i203k1j0i22i30k1j33i160k1.0.
    vDLCIisAx-w

    Wyrobu polskiego przemysłu spirytualistycznego.

    > Częściowo podzielam Twe stanowisko -- popieram ostatnie słowo.

    Każdy "posiadacz" tak mówi. I jeszcze - "kapitalizm jest zły,ale nie ja".

    > Czyli nie chce zejść z ceną w dół?
    > Też bym nie zechciał, o ile w ogóle bym chciał
    > odstąpić Ci spokój za jakiekolwiek pieniędze.

    Co takiego jest w tych kartach że obchodzisz się z nimi jak z jakąś
    cnotą (błoną dziewiczą)?

    > Nie znasz zawołania: 'I hate IBM'?

    Nie, ogólnie rzecz biorąc to żadna nowomowa do mnie nie dociera.
    Amerykanizowanie mowy polskiej - tym bardziej.

    > Coś za coś -- słabe zasięgi, ale i chyba czyste powietrze?...

    Jakie coś za coś? - płacę za możliwość komunikacji a menda jedna z drugą
    nie poczuwa się aby mi zagwarantować choć minimalny zasięg.

    > [osobowością raczej nie można zapłacić za firmę wielkości Nokii]

    Towar ewidentnie nie na dzisiejsze czasy.

    > Ci bez grzechu -- mogą rzucać kamieniami.

    Jasna sprawa.

    > [swój na swego trafił...]
    >
    > Odbiornik GPS w Asusie Maxie ma słabszą czułość niż oGPS w Overmaxie i
    > Monsterze.
    > Niby w normalnym używaniu rzadko przeszkadza, ale -- dziwi.
    > OGPS w Samsungu Ace chyba miał mniej więcej taką czułość jak oGPS
    > Asusa...

    Prawdę pisząc to byłem bardzo bliski kupienia takiego telefonu,. Nawet
    firma Asus reklamowała go jako coś co nie traci zasięgu w tunelu czy
    gdzieś w lesie. Jednak właśnie wszedł następca, o zdecydowanie lepszej
    specyfikacji, jednak już bez tej unikatowej cechy dobrego zasięgu GSM.
    Tak że ostatecznie dałem sobie spokój z telefonem tej  firmy.

    A jeżeli chodzi o GPS to ten mój nowy nabytek pod tym względem jest
    wręcz wzorowy, Nigdy nie widziałem urządzenia tak szybko łapiącego fixa.
    I to bez bez połączenia z netem. Sygnał łapie nawet w domu.  I już tak
    nawiasem - kolejna utarta teoria którą o kant tyłka rozbić, o słabości
    procesorów Mediatek w obsłudze funkcji GPS.