  • Data: 2018-07-10 15:34:40
    Temat: Re: Pokutny daje 30 GB na wakacje -- a tu taka cisza!!!
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 5b433240$0$597$6...@n...neostrada.pl

    > Być może, ale często używałem tego netbooka tam,
    > gdzie nie było dostępu do netu -- nie marudził.

    Mój też nie krzyczał o internet - zaczynał ucztę dopiero po podłączeniu
    do netu.

    > Co miałaby dać? Mam na jednym dysku 6 partycji
    > z W7S -- i chyba będą one wszystkie wkrótce
    > niepotrzebne, ale powodem nieprzydatności nie
    > jest ukryta netożerność.

    Jakiś wirus, jakiś błąd którego po reinstalce już nie powinno być.
    Ja  stacjonarnym mam jeden dysk z trzema systemami, wszystko to na na 5
    partycjach. W laptopie dwa dyski, jeden system, trzy partycje, w tym
    jedna odzyskiwania. Pożeranie netu było na laptopie, który w tym czasie
    miał dwie partycje i jeden system - Win 7. Ale główny powód że
    przeszedłem na laptopie na Win10 to wcale nie ta jego netożerność, 7ka
    była przeraźliwie wolna.

    > Nie mam doświadczenia z SSD. Popytaj innych.

    Ale to Ty wysunąłeś jakąś teorię o zarzynaniu SSD...

    > Jakie programy zgłaszają zapotrzebowanie?

    Choćby gry 3D.

    > Z jakiegoś powodu M$ tak pisze do tych, którym udał się apdejt.

    M$ nie ma nic do tego. To w gestii użytkownika leży to aby być
    kompatybilnym z poprawkami M$,. Tylko tyle i aż tyle.

    > Raczej jest -- przyznaje to sam M%. Problemu nie ma, gdy W10 jest
    > instalowany od początku jako 1803, ale są (raczej -- były) gdy był
    > aktualizowany do 1803. Problemy są, i M$ czasami ;) reperuje duże
    > aktualizacje.
    >
    > Ja po prostu przeczekałem złe czasy -- dokończyłem
    > apdejtowanie wtedy, gdy już poprawiono to i owo. ;)

    Ale ja nie mam, ani nie miałem problemów. W sumie nie bardzo rozumiem
    klientów którzy kombinują np kupują  sprzęt z procesorem AMD, co oni w
    ten sposób chcą osiągnąć, przecie taki procesor jest gorszy od
    Intelowskiego odpowiednika..