  • Data: 2018-07-06 11:14:07
    Temat: Re: Pokutny daje 30 GB na wakacje -- a tu taka cisza!!!
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 5b3dfeef$0$601$6...@n...neostrada.pl

    > Być może masz rację.

    Przecie to Ty się targujesz...

    > Czyli volontariatu -- trzeźwi wolą masę.

    > Więc nie łapię się do 'każdego'? -- Moim
    > zdaniem ja jestem zły a kapitalizm jest dobry.

    Zdaje się jesteś wzorem kapitalisty-posiadacza.

    > Moje dane osobowe.

    E tam, jeszcze do niedawna praktycznie nic nie znaczyły, dlaczego niby
    teraz są tak cenne?

    > Do Ciebie, ogólnie rzecz biorąc to niewiele dociera.
    > Nawet GSM...

    Dociera wszystko, za wyjątkiem debilnych mód.i oczywiście sygnału
    telefonicznego, ale to już nie za moja sprawą.

    > Ktoś musi płacić, abym ja nie płacił -- po prostu realny kapitalizm.

    A jak ktoś da w ryło, to płacz i lamenty o niesprawiedliwości?

    > Nokia jest towarem ewidentnie nie na dzisiejsze czasy?
    > Aż taka przyszłościowa? Finowie muszą myśleć, bo nie
    > mają lepszych źródeł pieniędzy... Podobnie było
    > z arcymistrzami szachowymi...

    Pisaliśmy o cenie osobowości w dzisiejszych czasach.

    Współczesnej Nokii nie znam, ale nie jest już fińska. Właścicielem jest
    teraz chyba ta sama firma co robi auta marki Volvo,. A więc można
    przypuszczać że są to dobre produkty.

    > Przynajmniej to uzgpdniliśmy.

    > Wg mnie MT jest pod tym względem lepszy od Q.

    Chyba tak... Jeszcze jeden mit to to że urządzenia z MT nie są
    aktualizowane.

    Małe pytanko - jakimi symbolami są oznaczone w GPS Statusie satelity
    Galileo?